Головна
"Мирне небо наді мною" - так назвали тиждень учні початкової школи Скандинавського ліцею і взяли участь у різноманітних тематичних заходах. Оскільки нова реальність, в якій ми живемо, вимагає від нас нових знань, то вчителі та вихователі провели разом з дітьми уроки, бесіди, презентації та інтерактивні вправи. Теми заходів були різноманітні: "Безпечна дорога додому", "Мінна безпека", "Що робити коли один/одна вдома?", Безпека користування інтернетом та соцмережами, а також "Правила спілкування з незнайомцями". | ![]() |
Дорогі учні, шановні батьки, педагоги! Щиро вітаємо вас із 1 вересня — святом мудрості, натхнення та нових починань. Разом ми відкриваємо двері в 2025/2026 навчальний рік — рік можливостей, спільних перемог і важливих відкриттів. Наша школа — це простір, де кожна дитина відчуває підтримку, безпеку й повагу; де вчитель — наставник і партнер; де батьки — надійні союзники у вихованні та навчанні. Попереду — цікаві уроки, дослідницькі проєкти, творчі події, олімпіади, волонтерські ініціативи та спільні перемоги, що формують сильну й відповідальну громаду. У цей непростий час ми особливо цінуємо єдність, взаємну допомогу та незламність. Дякуємо нашим Захисникам і Захисницям за можливість навчатися, мріяти й планувати майбутнє. Пам’ятаємо про безпеку, бережемо одне одного й підтримуємо тих, хто поруч. | ![]() |
28 серпня в ліцеї відбулася панельна дискусія «Інклюзія - нова філософія освіти», модератором якої стала Світлана Савченко, канд.іст.наук, доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Під час зустрічі педагоги ознайомилися з історією становлення інклюзивної освіти в Україні та світі, законодавчими документами, особливостями створення інклюзивного освітнього середовища. Учасники заходу звернули увагу на організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами, модифікації й адаптації освітнього простору. Жвава дискусія торкнулася питань складання індивідуальних програм розвитку та надання корекційно-розвиткових послуг. Окремо обговорили функції асистента вчителя та асистента дитини. | ![]() |
|Архів 2024-2025 |Архів 2023-2024 |Архів 2022-2023 |Архів 2021-2022 | Архів 2020-2021 | Архів 2019-2020 | Архів 2018-2019 | Архів 2017-2018 | Архів 2016-2017 | Архів 2015-2016 | Архів 2014-2015 | Архів 2013-2014 | Архів 2012-2013 | Архів 2011-2012 | Архів 2010-2011 | Архів 2009-2010 | Архів 2008-2009 | Архів 2007-2008 |