Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-8 класів (НУШ)
Оцінювання учнів 5-8 класів здійснюється відповідно до Наказу МОН № 1093 від 02.08.2024 року (згідно з Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898) та з урахуванням рекомендацій, викладених у Листі МОН № 1/4895-25 Про окремі питання оцінювання результатів навчання від 12.03.2025 року.
https://mon.gov.ua/npa/pro-zatverdzhennia-rekomendatsii-shchodo-otsiniuvannia-rezultativ-navchannia
Основними видами
оцінювання результатів навчання учнів є формувальне оцінювання, підсумкове
оцінювання та державна підсумкова атестація. Оцінювання може
здійснюватися як у процесі навчання (поточне), так і на різних
його етапах (підсумкове).
Підсумкове оцінювання
за семестр здійснюють за групами результатів навчання, що
передбачені Критеріями оцінювання за освітніми галузями, з урахуванням різних
форм і видів навчальної діяльності.
У Свідоцтві досягнень
виставляють семестрові оцінки за групами результатів. На підставі оцінок за
групами результатів виставляють загальну оцінку за семестр з кожного
навчального предмета / інтегрованого курсу навчального плану освітньої програми
закладу освіти.
Критерії оцінювання
дають змогу здійснювати оцінювання результатів навчання у 12-бальній
шкалі оцінювання, що реалізується за чотирма рівнями (початковий, середній,
достатній, високий). Кожний наступний рівень охоплює вимоги до попереднього, а
також додає нові.
Критерії оцінювання
згідно з Наказом МОН № 1093 від 02.08.2024: загальні (Додаток 2) та галузеві
(Додатки 3-12):
критерії оцінювання
мовно-літературної галузі (іноземні мови);
критерії оцінювання
математичної галузі;
критерії оцінювання
громадянської та історичної галузі;
критерії оцінювання
природничої галузі;
критерії оцінювання
інформатичної галузі;
критерії оцінювання
соціальної та здоровʼязбережувальної галузі;
критерії оцінювання
технологічної галузі;




