№з/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1
|
Опрацьовування нормативно-правових
документів щодо профілактики негативних проявів в учнівському середовищі
|
Серпень, вересень
|
Адміністрація ліцею, педагогічні
працівники
|
2
|
Розміщення та оновлення інформаційних
матеріалів щодо профілактики булінгу на сайті та стендах
|
Вересень
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
3
|
Ознайомлення учнів, батьків з
нормативними документами щодо організації освітнього процесу в ліцеї
|
Вересень
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
1-11 класів
|
4
|
Робота консультативного пункту «Скринька
довіри»
|
Протягом року
|
Практичний
психолог
|
5
|
Проведення просвітницьких заходів з
профілактики булінгу (цькуванню), жорстокої та протиправної поведінки,
конфліктів в учнівських та педагогічних колективах
|
Протягом року
|
Класні керівники
1-11 класів,
практичний психолог
|
6
|
Ранкові зустрічі з метою формування
навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
Протягом року
|
Класні керівники
1-4 класів
|
7
|
Участь педагогічних працівників у
семінарах, нарадах щодо протидії булінгу
|
Постійно
|
Педагогічні
працівники
|
8
|
Проведення Всеукраїнського тижня з
протидії булінгу
|
Вересень
|
ЗДНВР, практичний
психолог, класні
керівники,
педагог-організатор
|
9
|
Проведення практичним психологом системної
роботи з педагогами, батьками та учнями на тему: «Школа, дружня до дитини»,
наради при директору «Булінг. Кібербулінг. Як себе захистити»
|
Протягом року
|
Директор,
практичний
психолог, соціальний педагог,
педагогічний колектив
|
10
|
Співпраця з фахівцями служби у справах
дітей, соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді щодо профілактичної
роботи з питань попередження булінгу (цькуванню) та насильству в сім’ях
|
Постійно
|
ЗДНВР, практичний
психолог
|
11
|
Тематичні зустрічі здобувачів освіти
з інспекторами
ювенальної превенції з метою проведення просвітницької роботи
щодо запобігання булінгу
(цькуванню) в учнівському середовищі
|
Постійно
|
ЗДНВР, практичний
психолог
|
12
|
Моніторингове вивчення проблемних
питань: «Прояви булінгу у колективі»
|
Вересень-Жовтень
|
Практичний психолог, соціальний педагог,
класні керівники
5-8 класів
|
13
|
Індивідуальні консультації з батьками
щодо профілактики булінгу
|
Протягом року
|
ЗДНВР, практичний
психолог, класні
керівники 1-11 класів
|
14
|
Поновлення інформаційних куточків для
учнів із переліком організацій, до яких можна звернутися у випадках насилля
та правопорушень
|
До 01.10.2025 року
|
ЗДНВР, практичний
психолог, соціальний педагог
|
15
|
Тренінгове заняття: «Етика спілкування. Вчимося розуміти один одного»
|
Жовтень
|
Практичний психолог,
класні керівники
2-4 класів
|
|
16
|
Імітаційна гра: «Ми за життя без Булінгу!
|
Жовтень- Листопад
|
Практичний психолог,
класні керівники
5-х класів
|
17
|
Тренінгове заняття: «Конфлікт. Як його уникнути»
|
Жовтень- Листопад
|
Практичний психолог,
класні керівники
9-11-х класів
|
18
|
Рекомендації для класних керівників щодо
профілактики булінгу в класних колективах
|
Жовтень- Листопад
|
ЗДНВР, практичний
психолог
|
19
|
Відеоурок для батьків «Як захистити дітей в
Інтернеті»
|
Листопад
|
Практичний психолог, соціальний педагог,
класні керівники
|
20
|
Тренінгове заняття «Толерантість врятує суспільство»
|
Листопад
|
Практичний психолог,
класні керівники
5-6 класів
|
21
|
Заняття з елементами тренінгу «Чуйність і доброта – основа,
на якій виховується людство»
|
Листопад
|
Практичний психолог,
класні керівники
3-4 класів
|
22
|
Заходи в рамках акції «16 днів проти
насильства»
|
Листопад-грудень
|
Практичний
психолог, педагог-
організатор, соціальний педагог,
класні керівники
1-11 класів
|
23
|
Година спілкування на тему «Закон і ми»
|
Грудень
|
Соціальний педагог,
класні керівники
9-11 класів
|
24
|
Інтерактивне заняття для педагогічного колективу
ліцею «Протидія булінгу»
|
Січень
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
25
|
Опрацьовування правила та обов’язків
здобувачів освіти, батьків, правила користування мережею Інтернет, щоб
зменшити ризик булінгу
|
Лютий
|
Класні керівники
1-11 класів
|
26
|
Година спілкування на тему «Соцмережі. Спілкування
в Інтернеті»
|
Лютий
|
Практичний психолог,
класні керівники
5-8 класів
|
27
|
Година спілкування на тему: «Як краще реагувати в
конфліктній ситуації»
|
Березень
|
Практичний психолог,
класні керівники
7-8 класів
|
28
|
Визначення мікроклімату в класі
(Соціометрія Дж. Морено)
|
Листопад, березень, квітень
|
Практичний психолог, соціальний педагог,
класні керівники 4, 9, 10 класів
|