Завдання
Початкова школа
| 
   Предмет  | 
  
   Клас  | 
  
   Завдання   | 
 
| 
   Українська мова  | 
  
   1   | 
  
   Українська мова за навчальним
  посібником М. Д. Захарійчук 27.04-30.04 -  с. 4-17 читати, виконувати письмові
  завдання, вивчити алфавіт . 04.05 - 08.05 - с. 18 - 31
  читати, виконувати письмові завдання. 12.05 - 15.05 -  с. 32 - 41 читати, виконувати письмові
  завдання. 18.05 - 22.05 - с. 42 - 55
  читати, виконувати письмово завдання. 25.05 - 29. 05 -  с. 56 - 63 читати, виконувати письмово
  завдання.  | 
 
| 
   Математика  | 
  
   1   | 
  
   27.04-30.04 - підручник
  с.111-119, виконувати  усно. Друкований
  зошит с.44-49, виконувати завдання письмово. 04.05-08.05 - підручник
  с.120-125, виконувати усно. Друкований зошит с.50-53, виконувати завдання
  письмово. 12.05-15.05 - підручник
  с.126-131, виконувати усно. Друкований зошит, с.54-57, виконувати завдання
  письмово. 18.05-22.05 - підручник
  с.132-137, виконувати усно. Друкований зошит, с.58-61, виконувати завдання
  письмово. 25.05-29.05 - підручник
  с.138-143, виконувати усно. Друкований зошит, с.62-64, виконувати завдання
  письмово.  | 
 
| 
   Я досліджую світ  | 
  
   1   | 
  
   27.04-30.04.20р. - друкований
  зошит с.28 -35. Виконувати завдання. 04.05-08.05.20р. -
  друкований  зошит с.36-41. Виконувати
  завдання. 12.05 - 15.05.20р. - друкований
  зошит с.42-45. Виконувати завдання. 18.05-22.05.20р. -
  друкований  зошит с.46 - 52. Виконувати
  завдання.  25.05-29.05.20р. - друкований
  зошит с.53 - 58. Виконувати завдання.  | 
 
| 
   Англійська мова  | 
  
   1  | 
  
   1.PB  ст. 78-85 AB  ст. 62-67 закінчити алфавіт.2. PB ст.92-96 AB
  ст. 70-74               3.PB ст.97-101 AB
  ст. 75-79    4. PB  ст.102-106       AB ст.80-81, 68-69     | 
 
| 
   Українська мова  | 
  
   2   | 
  
   27.04-01.05.20 
  -  підручник, с.126-128 (закріплення). 04.05.-08.05.20 
  -  підручник, с.129-132 11.05-15.05.20 – підручник, с.133-136 18.05-22.05.20 - 
  підручник, с 137-140 25.05-29.05.20 – підручник, с. 141-142   | 
 
| 
   Літературне читання  | 
  
   2   | 
  
   27.04-1.05.20 – підручник, с.125-127 (закріплення).  04.05-08.05.20 – підручник, с.128-130 11.05-15.05.20 – підручник, с.131-133 18.05-22.05.20 – підручник, с.134-136 25.05-29.05.20 – підручник, с.137-138  | 
 
| 
   Математика  | 
  
   2   | 
  
   27.04-1.05.20 – підручник с.119-123,  зошит 
  с.41-44 04.05-08.05.20 – підручник, с.124-127, зошит с.45-48 11.05-15.05.20 – підручник, с.128-131, зошит с.49-52 18.05-22.05.20 – підручник, с.132-137, зошит с.52-58 25.05-29.05.20 – підручник, с.138-139, зошит с.59-61  | 
 
| 
   Я досліджую світ  | 
  
   2   | 
  
   27.04-1.05.20 – Тематичне повторення. Кольорові
  сторінки природи с. 10-11, с.42-43, с.84-85, с.116-117 04.05-08.05.20 – Природа. Нежива природа с. 8-9,
  с.12-13, с.24-25, с.70-71, с.74-83 11.05-15.05.20 – Жива природа. Рослини. Тварини
  с.20-23, с.26-29, с.44-47, с.86-89 18.05-22.05.20 – Земля - наш дім, с.14-19, с.90-95 25.05-29.05.20 – Моя країна – Україна, с.4-5, с.98-107  | 
 
| 
   Англійська мова  | 
  
   2   | 
  
   PB ст.98- 113 ,127 AB ст.82-95   FG
  ст.56-69  | 
 
| 
   Інформатика  | 
  
   2   | 
  
   27.04-01.05.20  Тема
  «Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів». Ознайомитись
  з дитячим сайтом Казкар. 04.05.-08.05.20  Тема «Робота з комп’ютерними програмами на
  підтримку вивчення різних предметів». Ознайомитись з дитячим сайтом Дерево
  казок. 11.05-15.05.20  Тема
  «Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів». Ознайомитись
  з дитячим сайтом Пустунчик. 18.05-22.05.20 Тема «Повторення навчального матеріалу».
  В графічному редакторі створити малюнок «Мої канікули».  | 
 
| 
   Українська мова  | 
  
   3 
  | 
  
   27.04-01.05.20  - 
  впр. 426-436 письмово, с. 45-49, завдання 33-36 (зошит Терещенко) 04.05.-08.05.20 
  -  впр. 437-449 письмово, с.
  50-54, завдання 37-39 (зошит Терещенко) 11.05-15.05.20  - 
  впр. 450-456 письмово, с. 55-59, завдання 40-43 (зошит Терещенко) Повторення вивченого за рік 18.05-22.05.20 -  
  впр. 457-466 письмово, с. 60-64, завдання 44-47 (зошит Терещенко) Повторення вивченого за рік 25.05-29.05.20 - впр. 467-470 письмово, с. 65-70,
  завдання 48-51 (зошит Терещенко)  | 
 
| 
   Літературне читання  | 
  
   3   | 
  
   27.04-01.05.20 
  -  підручник, с.172-175, зошит
  с.61, позакласне читання розділ 14 04.05.-08.05.20 
  - підручник, с.175-179, зошит с.62-63, позакласне читання розділ 15 11.05-15.05.20  -  підручник,
  с.180-182, зошит с.64-65, позакласне читання розділ 16 18.05-22.05.20 - 
  підручник, с.183-185, зошит с.66-67, позакласне читання розділ 17 25.05-29.05.20 - підручник, с.185-187, зошит с.68,  с.79 
  виконати тестові завдання  | 
 
| 
   Математика  | 
  
   3   | 
  
   27.04 – 30.04.20р. -  завдання 1014 – 1038, усно  – №:1014, 1022, 1032-1035, 1037. письмово – №1012, 1013,
  1015-1018, 1020-1031, 1036, 1038. 4.05 – 8.05.20 - повторення
  вивченого, завдання 1-33, с. 159-163. 11.05 – 15. 05.20р. -
  повторення вивченого, завдання 34-71, с. 163-168. 18.05 – 22.05.20р. - повторення
  вивченого, завдання  73-104, с.
  169-173. 25. 05 – 29.05.20р. -
  повторення вивченого, завдання 116-146, с. 174-179.  | 
 
| 
   Природознавство  | 
  
   3   | 
  
   27.04-01.05.20 
  -  підручник, с.149 - 153,
  зошит  с.53-55 виконати тестові
  завдання 04.05.-08.05.20 
  -  підручник, с.153 - 157,
  зошит  с.55-57 виконати тестові
  завдання 11.05-15.05.20  -  підручник,
  с.157 - 159, зошит  с.58 виконати
  тестові завдання 18.05-22.05.20 - 
  підручник, с.159-162, зошит 
  с.59  виконати тестові завдання 25.05-29.05.20 - підручник, с.163-166, зошит  с.60-61 виконати тестові завдання  | 
 
| 
   Англійська мова  | 
  
   3   | 
  
   PB  ст. 72-77,
  82-89  AB  ст. 70-75, 80-87  FG ст. 60-67  | 
 
| 
   Інформатика  | 
  
   3   | 
  
   27.04-01.05.20  Тема
  «Презентації. Доповідач/доповідачка та презентація». Виконати тест в середовищі МІЙКЛАС. 04.05.-08.05.20  Тема
  «Презентації. Середовище створення презентацій». Виконати тест в середовищі МІЙКЛАС. 11.05-15.05.20 Тема «Презентації. Утворення нового
  слайду». Виконати практичну роботу в програмі PowerPoint. Завдання
  в середовищі МІЙКЛАС. 18.05-22.05.20 Тема «Повторення і систематизація
  навчального матеріалу». Ознайомитись з інформацією «Безпека в інтернеті» на
  дитячому сайті Пустунчик(вкладка Віртуальна школа, ІТ-технології).  | 
 
| 
   Українська мова  | 
  
   4   | 
  
   27.04-01.05.20  -  підручник
  М.В.Вашуленко Українська мова, 4 клас: с. 178-180, впр.354, 355, 356, 357,
  358. Зошит з української мови О.В.Терещнко с. 48 – 50.Зошит з розвитку
  мовлення К.І.Пономарьова. Творчий переказ тексту «Правда буває гірша за
  неправду».Повторення вивченого в 1-4 класах. Слово. Значення слова. Будова
  слова. 04.05.-08.05.20 
  -  підручник, М.В.Вашуленко
  Українська мова, 4 клас: с. 180-181, впр.359, 360, 361, 362 Зошит з української мови О.В.Терещенко с. 51-53. Написати
  аудіодиктант «Хіба тільки трава росте?» за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=3Paknu77Mx4. Повторення вивченого в 1-4 класах. Слово. Значення слова. Будова слова. 11.05-15.05.20 – підручник, М.В.Вашуленко Українська
  мова, 4 клас: с. 182-183, впр. 363, 364, 365, 366 Зошит з української мови О.В.Терещенко с. 54-56. Зошит
  з розвитку мовлення К.І.Пономарьова. Вибірковий переказ тексту «В гостях у
  весни». Повторення вивченого в 1-4 класах. Частини мови. 18.05-22.05.20 - 
  підручник, М.В.Вашуленко Українська мова, 4 клас: с. 183-185, впр.
  367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 Зошит з української мови О.В.Терещенко с. 57-60. Написати
  аудіодиктант «Весна іде» за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=XRvJJjq1mCI. Повторення вивченого в 1-4 класах. Частини мови. 25.05-29.05.20 – підручник,  М.В.Вашуленко Українська мова, 4 клас: с.
  186-188, впр. 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381.Зошит з української мови
  О.В.Терещенко с. 61-64.Зошит з розвитку мовлення К.І.Пономарьова. Твір з
  обґрунтуванням своєї думки «Моя заповітна мрія».   | 
 
| 
   Літературне читання  | 
  
   4   | 
  
   27.04-01.05.20  -
  підручник О.Я.Савченко Літературне читання, 4 клас: с.174 – 176 читати,
  відповідати на питання. Дати письмову відповідь на питання «Як зрозуміли
  вислів: «У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у якої
  такої немає»? У кожного є своя співуча пір’їнка.  04.05.-08.05.20 
  -  підручник  О.Я.Савченко Літературне читання, 4 клас:
  с.176 – 178 читати, відповідати на питання. Проєкт « Живі письменники. Сашко
  Дерманський. Створити лепбук за творчістю письменника. 11.05-15.05.20 – підручник  О.Я.Савченко Літературне читання, 4 клас:
  с.179 – 183 читати, відповідати на питання. Дати письмову відповідь на питання «Якими
  могли бути пригоди Ганнусі наступного року?» 18.05-22.05.20 - 
  підручник О.Я.Савченко Літературне читання, 4 клас: с.184  читати, відповідати на питання,
  с.185Перевір свої досягнення» - дати письмову відповідь на питання. 25.05-29.05.20  -
  Роброта над  проєктом «Живі
  письменники» Леся Воронинаhttps://www.youtube.com/watch?v=gwtisTYLw00 Галина Ткачук https://www.youtube.com/watch?v=o9uIsaOM0sU Галина Маликhttps://www.youtube.com/watch?v=yujEoXgmywg Мар’яна Савка https://www.youtube.com/watch?v=O139U5FVSPc Галина Вдовиченко https://www.youtube.com/watch?v=-ByPDZhmApo.  | 
 
| 
   Математика  | 
  
   4   | 
  
   7.04-01.05.20  -  С.О.Скворцова
  Математика. Навчальний зошит, частина 3: с.62-68, опрацювати теоретичний
  матеріалЗошит «Працюю самостійно», частина 3: розв’язати задачі №107, 108,
  111; вирази №112, рівняння № 110,  нерівності №113 04.05.-08.05.20 
  -  С.О.Скворцова Математика.
  Навчальний зошит, частина 3: с.69-74, опрацювати теоретичний матеріал. Зошит
  «Працюю самостійно», частина 3: розв’язати задачі №114, 115, 116, 120, 128;
  вирази №117, 118, 119, 121, 122, 124, 125, 126, 127; рівняння № 129, нерівності
  №123. 11.05-15.05.20 - С.О.Скворцова Математика. Навчальний
  зошит, частина 3: с.75-80, опрацювати теоретичний матеріал. Зошит «Працюю
  самостійно», частина 3: розв’язати задачі №132, 134, 137,139, 140; вирази
  №130, 131.133, 135, 136, 138, 141, 143; рівняння № 141, нерівності №142. 18.05-22.05.20 - 
  С.О.Скворцова Математика. Навчальний зошит, частина 3: с.81-84,
  опрацювати теоретичний матеріал.Зошит «Працюю самостійно», частина 3: розв’язати
  задачі №148, 150, 157; вирази №144, 145, 146, 149, 151, 152, 153, 154, 155,
  156, 159, 160; рівняння № 158. 25.05-29.05.20  -
  С.О.Скворцова Математика. Навчальний зошит, частина 3: с.85-88, опрацювати
  теоретичний матеріал. Зошит «Працюю самостійно», частина 3: розв’язати задачі
  №161, 162, 163, 164, 165, 166, 173, 174, 179, 186, 188, 189, 191, 192; вирази
  №167, 172, 177, 178, 185, 190; рівняння № 171, 184; завдання № 168, 169, 170,
  175, 180, 181, 182, 183, 187. нерівність №176 .  | 
 
| 
   Природознавство  | 
  
   4   | 
  
   27.04-01.05.20  -
  підручник Т.Г.Гільберг Природознавство, 4 клас: с. 167-168, відповідати на
  питання 04.05.-08.05.20 
  - підручник Т.Г.Гільберг Природознавство, 4 клас: с. 169, відповідати
  на питання 11.05-15.05.20 - підручник Т.Г.Гільберг
  Природознавство, 4 клас: с. 170-171, відповідати на питання. Навчальний
  проєкт. Дослідження властивостей рідин на прикладі води і молока. 18.05-22.05.20 - 
  підручник Т.Г.Гільберг Природознавство, 4 клас: с. 172, відповідати на
  питання. 25.05-29.05.20  -
  підручник Т.Г.Гільберг Природознавство, 4 клас: с. 173-176, відповідати на
  питання.  | 
 
| 
   Англійська мова  | 
  
   4   | 
  
   PBст. 90-101,      ABст. 88-99,   FG
  ст.52-55 ,  Опрацювати тему Київ . Створити листівку-запрошення
  друга на вечірку  | 
 
| 
   Інформатика  | 
  
   4  | 
  
   27.04-01.05.20 - code.org курс 1 урок 11 04.05.-08.05.20 - code.org курс 1 урок 12 11.05-15.05.20  -
  code.org курс 1 урок 13 18.05-22.05.20  -
  - code.org курс 1 урок 14  | 
 
5-11 класи
| 
   Предмет  | 
  
   Клас  | 
  
   Завдання  | 
 
| 
   Математика 
  | 
  
   5  | 
  
   Повторити: §1-§3.
  Натуральні числа та дії з ними; §4 Звичайні дроби. Виконайте завдання на сторінці 252-253. № 1138 (1-12),
  № 1139 (2), № 1143 (1,4,5).  | 
 
| 
   6  | 
  
   Повторення вивченого матеріалу     підручник   стор.364; 
  № 1296(1,2,3); 1297(1); 1298(1); 1304(1,3,5); 1312; 1316; 1322; 1325;
  1348; 1305(1,2,3,4,10,14,20, 25, 26)  | 
 |
| 
   Алгебра  | 
  
   7   | 
  
   Повторення вивченого матеріалу     підручник  стор. 219, № 1146; 1155; 1157; 1161; 1468;
  1176; 1216; 1222; 1225; 1227  | 
 
| 
   8  | 
  
   завдання у
  групі Viber  | 
 |
| 
   9  | 
  
   Повторити: §1
  Нерівності; §2 Квадратична функція. Переглянути  в робочих зошитах вже раніше зроблені
  номери з цих тем.  | 
 |
| 
   10  | 
  
   1 тиждень  П.1 №
  26.1 (непарні), 26.5, №26.10, п.7 №26.16 2 тиждень П.2 №26.17, 26.24, 26.25 3 тиждень П.3 №26.28  | 
 |
| 
   11  | 
  
   1 тиждень:  підручник   §15 
  № 15.6; 15.10; 15.12; 15.13; 15.15 2 тиждень:  Повторення
  вивченого матеріалу      підручник   §24, № 24.16; 24.45, 24.51, 24.59, 24.65   3 тиждень :   Повторення
  вивченого матеріалу      підручник   §24, № 24.81, 24.96, 24.102, 24.157,
  24.169  | 
 |
| 
   Геометрія  | 
  
   7  | 
  
   Повторення вивченого матеріалу      підручник  стор. 198, № 676; 682; 685; 689; 703; 706;
  711; 736; 739; 740.  | 
 
| 
   8  | 
  
   завдання у
  групі Viber  | 
 |
| 
   9  | 
  
    Повторити: §1 Розв’язування трикутників; §2
  Правильні многокутники; §3 Декартові координати на площині.  Переглянути 
  в робочих зошитах вже раніше зроблені номери з цих тем.  | 
 |
| 
   10  | 
  
   1 тиждень п.30, 31 № 30.12, 31.11, 33.7; 2 тиждень п.33-36 43.22, 43.26,  43.30, 43.31, 43.40 3 п.42 №43.51, 43.53  | 
 |
| 
   11  | 
  
   1  тиждень:      : 
  Повторення вивченого матеріалу      підручник   §25, 25.11, 25.16, 25.22, 25.38, 25.42 2  тиждень:        Повторення вивченого матеріалу      підручник   §25, 25.68,  25.74, 25.77, 25.80, 25.88,  3  тиждень:      :     
    Повторення вивченого матеріалу
       підручник   §25, 
  25.103,  25.107, 25.110, 25.117,
  25.126,   | 
 |
| 
   Географія  | 
  
   6  | 
  
   §54-62  | 
 
| 
   7  | 
  
   §50-56; §57-61; §62-64.  | 
 |
| 
   8  | 
  
   § 51-58  | 
 |
| 
   9  | 
  
   §42-43; §44-47  | 
 |
| 
   10  | 
  
   §39-43; §44-45.  | 
 |
| 
   11  | 
  
   § 20-34  | 
 |
| 
   Інформатика  | 
  
   5  | 
  
   Code.org курс 2 урок 9,10,11                                                                                  
    | 
 
| 
   6  | 
  
   Code.org курс 3 виконати завдання 16-18  | 
 |
| 
   7  | 
  
   Code.org курс 3 урок 15-17  | 
 |
| 
   8  | 
  
   с.272 №  4 с. 273 № 9 завдання у групі Viber   | 
 |
| 
   9  | 
  
   Векторна
  графіка. Виконати практичну https://www.youtube.com/watch?v=v3RfLTcKS2k   | 
 |
| 
   10  | 
  
   Векторна
  графіка. Виконати практичну https://www.youtube.com/watch?v=v3RfLTcKS2k   | 
 |
| 
   11  | 
  
   https://prometheus.org.ua/courses-catalog/ курс на
  вибір  | 
 |
| 
   Фізика 
  | 
  
   7   | 
  
   §33, впр.33 (4, 5), §34, впр.34 (3, 7), §35, впр.35 (2, 4), §36, впр.36 (3, 5), С. 242-243 – завдання для самоперевірки.  | 
 
| 
   8  | 
  
   § 30, стор. 136 № 245, 246, 248,254; § 31, 32, стор. 141, приклади розв’язування задач; § 33, 34. Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
  Задніпрянець І.І. Оформлення ОК-3, ОК-4, ОК-5. Підготуватись до
  контрольної роботи з теми «Закони постійного струму»  | 
 |
| 
   9  | 
  
   Фізика. 9 клас. В.Д.Сиротюк. § 36, 39, стор. 202 №№ 258-273; § 32-35 повторити; підготуватись до контрольної роботи.  | 
 |
| 
   10  | 
  
   Фізика. 10 клас. Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О. 2018.  § 23-26, вправа 22 (1,4,5,6); вправа 23 (2,3); вправа 24
  (1-3).  Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
  Задніпрянець І.І. Самостійна робота № 1; самостійна робота № 2. Підготуватись до контрольної роботи з теми «Молекулярна
  фізика»  | 
 |
| 
   11  | 
  
   § 36, 37. § 39, вправа 39 (1, 4, 5, 6). § 40, 41,
  проекти. Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
  Задніпрянець І.І. Самостійна робота № 1, тест № 2; тест № 3. Підготуватись до контрольної роботи з теми «Атомна і
  ядерна фізика».  | 
 |
| 
   Астрономія  | 
  
   11  | 
  
   Теми «Галактики і Всесвіт» (с. 122), «Утворення та
  еволюція Всесвіту» (с. 125); «Інші всесвіти» (с. 132); тест № 1; тест № 2 на Fizmetodika.blogspot.com. Блог
  учителя фізики Задніпрянець І.І. Проекти (тематика на Fizmetodika.blogspot.com. Блог
  учителя фізики Задніпрянець І.І.  | 
 
| 
   Хімія 
  | 
  
   7  | 
  
   §§ 36 – 38;  
  Робочий зошит ст.120-138  | 
 
| 
   8   | 
  
   Вив.&43,46-48, проекти, повт. &8-13, 28  | 
 |
| 
   9  | 
  
   Проч. &34-38, проекти,повт&10-13.  | 
 |
| 
   10  | 
  
   §§35 – 37; Робочий зошит ст. 98 - 110  | 
 |
| 
   11  | 
  
   Проч. &37-39, проекти,повт&1-8.  | 
 |
| 
   Основи здоров’я  | 
  
   5   | 
  
   §29-31 опрацювати. Скласти і
  записати в зошиті  пам’ятку, як діяти
  під час грози, і порівняти її з наведеною на с.174. Повторити розділ «Здоров’я людини»  | 
 
| 
   6   | 
  
   §26-33 читати і відповідати на запитання. Повторити
  причини виникнення пожеж та правила пожежогасіння. Скласти і записати в зошиті повідомлення
  про пожежу в багатоповерховому будинку.  | 
 |
| 
   7   | 
  
   §26-31 
  опрацювати теми і відповідати на запитання ІІІ і ІV рівня; виконати вправу №17 с. 143,144 в зошиті. Повторити
  розділ «Здоров’я людини».  | 
 |
| 
   9   | 
  
   §24-31 опрацювати теми 
  і  відповідати на запитання ІІІ
  і ІV рівня; виконати вправу №11 с. 135, 136  в зошиті.  | 
 |
| 
   Біологія   | 
  
   6  | 
  
   § 48-54  | 
 
| 
   7  | 
  
   § 48-53  | 
 |
| 
   8   | 
  
   Теми: «Вища нервова діяльність»(завершення),
  «Ендокринна регуляція функцій людини», «Розмноження і розвиток людини»,
  повторення. Підручник, ст.243-298 Зошит: Ст. 91-111 Джерела, тести, контроль «Мій клас»(посилання у групах
  класів)  | 
 |
| 
   9   | 
  
   Тема: «Популяція. Екосистема. Біосфера» Повторення:
  «Тканини. Органи. Організм». Підручник. Параграфи: 47-57 Зошит: ст.92-105 Джерела, тести, контроль на платформах «На урок», «Мій клас» (посилання у
  групах класів)  | 
 |
| 
   10   | 
  
   Тема: «Репродукція і розвиток організмів». Повторення: Здоров’я
  людини: пріоритети, сучасні досягнення, зниження ризиків»  Проєкт: «Сучасна біологія та медицина на варті здоров’я
  людини» Підручник. Параграфи: 43-46 Зошит. Ст. 100-102 Джерела, тести, контроль на платформах: «На урок», «Мій
  клас» (у посиланнях в групах класів)  | 
 |
| 
   11   | 
  
   Тема:  «Застосування
  результатів біологічних досліджень у медицині, селекції, біотехнології». Екологічний проєкт. Підручник. Параграфи: 45-51 Зошит. Ст.95-104.  Джерела, тести, контроль на платформах:  «На урок», «Мій клас» (у посиланнях в групах
  класів)  | 
 |
| 
   Мистецтво  | 
  
   5  | 
  
   Підручник Мистецтво Л.Масол. 1.Телебачення, стор.218 Створіть заставку до телепередачі «У світі тварин». П.Моріа «Жайворонок»- слухання. 2.Дизайн, стор.222. Розробіть логотип для вашого класу. Електронна музика, стор.226.М.Мусоргський «Картинки з
  виставки» («Гном») у виконанні Ісао Томіта- слухання. 3.Інсталяція, стор.228. 4.Східний музичний театр., стор.230. І.Стравінський,
  опера «Соловей»-Китайський марш-слухання. Кіно і цирк Сходу, стор.234. Подивіться фрагмент з
  індійського кінофільма «Зіта і Гіта»-танець головної героїні.  | 
 
| 
   6  | 
  
   Підручник Мистецтво,.Л.Масол. 1.Натюрморт з атрибутами науки та мистецтва –малюнок.  Балет. Стор.188 І.Стравинський
  балет «Весна священна»- слухання, фрагменти на вибір. 2. Декоративний натюрморт.стор.184- малюнок. Н.Паганіні-Ф.Ліст Етюди-слухання за вибором. 3.Зустріч жанрів в одній картині, стор.192. Намалювати:
  натюрморт на тлі пейзажу.  С.Рахманінов
  Етюд-картина «Червона Шапочка і Сірий Вовк»-слухання у фортепіанному й оркестровому
  виконанні.  4.Картини-ілюзії
  та картини-загадки, стор.200-читати. Музичні фантазії: симфонічна фантазія-увертюра «Веснянки» С.Людкевича- слухання.  | 
 |
| 
   7  | 
  
   Підручник Мистецтво Л.Масол.  1.Ритми сучасності, стор.153. Шлягери сучасноі
  поп-музики-слухання на вибір. Дизайн масових заходів, стор.147. Намалювати рекламний
  плакат фестивалю поп-музики. 2.Сучасні
  естрадні танці, стор.158, подивитися сучасне хореографічне шоу- на вибір. Арт-дизайн,
  стор.164-ознайомитись з роботами К.Малевича  3.Новітні
  художні явища й арт-практики,стор.168-намалюйте приклад оформлення актової
  зали школи. А.Оннегер « Пасіфік 231», Ф.Шопен Вальс- слухати і порівняти засоби
  виразності творів минулого й сучасності. 4. Дитячі
  образи в мистецтві, стор.178. Й.Бах «Нотний зошит А.М.Бах», Арія
  №20-слухання. В.Косенко «24
  п`єси для дітей»-слухання за вибором. HYPERLINK
  "https://www.youtube.com/watch?v=wdF9kjGElYo"  | 
 |
| 
   9  | 
  
   .Підручник Мистецтво Л.Масол  1.Телебачення:погляд у світ, стор.160 Спробуйте створіть музичний відеокліп,або рейтінг
  телепередач.  2.Фотомистецтво
  та реклама,стор.168. Запропонуйте власний варіант оригінальної реклами- тема
  на вибір.  3.Музеї,галереї,
  бібліотеки, стор.180. Складіть топ-10 музеїв України. 4. Мистецтво в діалозі культур,стор.192 Подивіться фільм «Вавілон»   | 
 |
| 
   10  | 
  
   Презентації на тему
  «Культура Далекосхідного регіону»  | 
 |
| 
   11  | 
  
   Підручник  Мистецтво Л.Масол. Тема7.
  Художня спадщина України-повторення. Презентація з данної теми – одна на
  вибір. 1.Вступ,стор.137 2.Архітектура, стор.138.       3. Скульптура, стор.150.  4. Живопис, стор.161  
   5. Графіка,
  стор.168          HYPERLINK
  "https://www.youtube.com/watch?v=aXk24FQz1o0" 6.Музичне мистецтво, стор.176  7.Мистецтво театру, стор.190       8. Кіномистецтво, стор.200.            | 
 |
| 
   Природознавство  | 
  
   5   | 
  
   §38 Середовище життя. Чинники
  неживої природи. с. 141 (1,2,3,4 – усно), 5 –
  письмово. §39 Вода і тепло. Періодичні
  зміни умов середовища. Після кожного параграфа обов’язково
  повторювати розділ «Підсумки». Ознайомитися зі
  «Сторінкою ерудита»   | 
 
| 
   Українська мова  | 
  
   5  | 
  
   §42, 43, 44; вправи 499, 512  | 
 
| 
   6  | 
  
   §59, вивчити таблицю
  ст.191.; §60, впр. 508, 509.   | 
 |
| 
   7  | 
  
   §37, 38, 39, вправи 519, 523, 531, 545, 553, 556.   | 
 |
| 
   8  | 
  
   Урок 62, впр.5, впр. 6
  с.278.  | 
 |
| 
   9  | 
  
   §37, впр.4  , с.131, домашня вправа с.131.  | 
 |
| 
   10  | 
  
   Підручник О.Глазової
  § 44-49. Впр.  368, 381,
  402, 409, 420. Твір у форматі ЗНО
  (теми за вибором впр.389)  | 
 |
| 
   11  | 
  
   Підручник Авраменка 
  §49, впр.4,5,7; §50, впр. 5, 7; §51 впр. 5,7; §52 впр.5, 6, 7.     | 
 |
| 
   Українська література  | 
  
   5  | 
  
   М.Вінграновський
  «Сіроманець» прочитати.  | 
 
| 
   6  | 
  
   Вивчити напам'ять
  співомовку С. Руданського  та дві
  гуморески П. Глазового.  | 
 |
| 
   7  | 
  
   А. Малишко "Пісня про рушник"(напам'ять), "Чому, сказати, й сам не знаю..."(виписати
  художні засоби).  В. Івасюк (написати анкету про митця) "Червона рута","Я піду в далекі
  гори".   | 
 |
| 
   8  | 
  
   Прочитати повість
  В.Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання»  | 
 |
| 
   9  | 
  
   С.275-284.   П. Куліш «Чорна  рада» прочитати. Письмово  анкета 
  біографії  письменника. Зміст  роману «Чорна  рада».   | 
 |
| 
   10  | 
  
   М. Вороний «Блакитна
  Панна», «Інфанта». О. Олесь «З журбою
  радість обняла сяють», «О слово рідне! Орле скутий!..», «Чари ночі», «По
  дорозі в казку».  | 
 |
| 
   11  | 
  
   С. 239 – 244 опрацювати.    | 
 |
| 
   Зарубіжна література  | 
  
   5  | 
  
   Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик
  повертається в суботу» прочитати.   | 
 
| 
   6  | 
  
   А.Ліндґрен «Мій, мій Міо». Скласти анкету письменниці.
  Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Скласти анкету письменника.  | 
 |
| 
   7  | 
  
   Г.Уеллс «Чрівна крамниця». Скласти анкету письменника.
  Рюноске Акутаґава «Павутинка». Скласти анкету письменника. А.Азімов «Фах»  | 
 |
| 
   8  | 
  
   Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Ричард Бах. «Чайка Джонатан
  Лlвlнгстон». Написати мінтвір «Що я
  можу взяти для життя для себе, прочитавши ці твори філософського змісту»  | 
 |
| 
   9  | 
  
   Бернард Шоу. Прочитати біографію, скласти хмарку. Прочитати «Пlгмалlон». Динамика образу Елlзи (письмово). Створити
  фанфік «Як склалося життя Елзи після експерименту?» Ерік Сігел «lсторlя
  одного кохання».   | 
 |
| 
   10  | 
  
   С.171 – 180, 
  вивчити напамʼять 1 вірш П.Верлена чи А.Рембо на вибір. М.Метерлінк «Синій
  птах». Скласти анкету письменника. Паоло Коельйо «Алхімік».  | 
 |
| 
   11  | 
  
   С.171 – 175 опрацювати. Скласти ментальну карту.
  Милорад Павич «Скляний равлик» прочитати  | 
 |
| 
   Історія України  | 
  
   5  | 
  
   § 23,24, письмово
  завдання 6, с. 133.  | 
 
| 
   6  | 
  
   § 48-49, 15-19.  | 
 |
| 
   7  | 
  
   §20-25    | 
 |
| 
   8  | 
  
   §33, с. 264-265 тести письмово; повторити §29-33.   | 
 |
| 
   9  | 
  
   § 33, 27-32 повторити, практ. роб.с.274   | 
 |
| 
   10  | 
  
   §28-32 повторити; §37-40 опрацювати.   | 
 |
| 
   11  | 
  
   §29, письмово завдання
  17, с. 275.  | 
 |
| 
   Всесвітня історія  | 
  
   7  | 
  
   §23-25   | 
 
| 
   8.   | 
  
   §24-28, тести с.224, 246   | 
 |
| 
   9  | 
  
   §25-28,практична робота с.247   | 
 |
| 
   10  | 
  
   §26-30 повторити; §35-45 опрацювати, тести с.177.  | 
 |
| 
   11  | 
  
   §23, письмово завдання
  6, с 225.  | 
 |
| 
   Правознавство  | 
  
   9  | 
  
   §22-23, практична робота№8, с.167.  | 
 
| 
   Громадянська освіта  | 
  
   10  | 
  
   Презентація за обраною темою.  | 
 
| 
   Англійська мова  | 
  
   5   | 
  
   SB ст.106-115   WB ст.102-111  Повторити 
  Present Simple , Present Continuous ,Past Simple , Modal verbs.  | 
 
| 
   6   | 
  
   SB  ст. 110-115    WB ст.
  106-111  Повторити Past Continuous ,
  Past Simple , First Conditional , Present Perfect.  | 
 |
| 
   7   | 
  
   Work book ст.79- 83   Student Book ст.77-85   | 
 |
| 
   8   | 
  
    S B ст.96-107 ст.127
  опрацювати слова    WB ст.92-103 Підготувати мовну тему – Що я
  можу зробити для суспільства.  | 
 |
| 
   9   | 
  
    SB   ст. 96- 100   ст. 124 -126WB   | 
 |
| 
   10   | 
  
    SB ст. 62-67 WB
  ст.58-63   SB   ст. 54-60  Мій клас тести   | 
 |
| 
   11   | 
  
   WB  ст. 109-119  SB ст.113-123   Мій клас – relative clauses , ing and the
  infinitive .  | 
 |
| 
   Німецька мова  | 
  
   5   | 
  
   AB. S. 52-55, Projekt "MEINE FAMILIE"  | 
 
| 
   6   | 
  
   AB. S. 52-55,
  LB. 56-57, Perfekt  | 
 |
| 
   7   | 
  
     Mehr 
  über  mich.  LB s.
  60-66.  Denk  nach. Üb.3,5,7. AB s. 56-63, s.63 Переклад.  Üb. 1a,3,4a,5-8. Leseecke.  | 
 |
| 
   8   | 
  
   AB   ст.55 -59       LB 
  ст.64-70  | 
 |
| 
   9   | 
  
   LB. 62-65 AB. 112-115  | 
 |
| 
   10   | 
  
   LB ст 60-69 Üb AB cт 136- 147  | 
 |
| 
   11   | 
  
   LB s. 53-57 . Üb. 6,7,10.        s. 63-67 .
  Üb. 5-8. AB s. 124-131.  Üb. 1-6,10,14.       s. 134-135
  Переклад.         s. 136-142. Üb.
  1b,2-4a,5-8.       s.
  146-147 Переклад.   Контролі: Читання (5,6,7,10,11) – 30.04   Аудіювання,
  письмо (5,6,7,10,11) – 07.05 Präsens, "Mein
  Tag"  | 
 |
| 
   Данська мова  | 
  
   5   | 
  
   Написати 10 питань до
  тексту Marias liv.  | 
 
| 
   6   | 
  
   Написати діалог – В магазині.  | 
 |
| 
   7   | 
  
   Написати інтерв’ю на тему
  – Життя улюбленого співака.   | 
 |
| 
   8   | 
  
   Вивчити усну тему - Priya  | 
 |
| 
   9   | 
  
    Вивчити усну тему .Hos laegen   | 
 |
| 
   10   | 
  
   Вивчити усну тему - Biografen  | 
 |
| 
   11    | 
  
   Вивчити усну тему – Hvordan mit liv har andret sin I karantaene
    | 
 |
| 
   Норвезька мова  | 
  
   5   | 
  
   T.b, стор.104-110 A.b, стор.  72-79 Мовна тема" Мій будинок"  | 
 
| 
   6   | 
  
   T.b стор164-170 A.b. стор.131-139 Вивчити слова на тему " Школа"  | 
 |
| 
   7   | 
  
   T.b стор.88-93 A.b стор.111-116 Повтор минулий час   Тема" Улюблена пора року"  | 
 |
| 
   8   | 
  
   TB ст 165- 168  читати
  , перекладати  ст 170 – 175  повторити правила AB ст 221-223   KAP 16 
  опрацювати   | 
 |
| 
   9   | 
  
   ст. 40- 45 в Tekstboka,
  прочитати, перекласти, вивчити нові слова.  52054 в Arbeidsboka  | 
 |
| 
   10   | 
  
   ст. 74-80  в
  Tekstboka:  прочитати, перекласти, вивчити нові слова.   | 
 |
| 
   11   | 
  
    ст. 116-119  в Tekstboka: 
  прочитати, перекласти, вивчити нові слова.   | 
 |
| 
   Шведська мова   | 
  
   5  | 
  
   LB: ст 103 - 110; OB: ст 76-82;  | 
 
| 
   6  | 
  
   LB: ст. 192-209; OB: ст. 140 -151;  | 
 |
| 
   7  | 
  
   LB: ст. 72 -81; OB: ст. 63 -79;  | 
 |
| 
   8  | 
  
   LB: ст. 72 -81; OB: ст. 63 -79;  | 
 |
| 
   9  | 
  
   OB ст 40-43  | 
 |
| 
   10  | 
  
   K B ст 108-110  | 
 |
| 
   11  | 
  
   Повторити слова останнього модуля, скласти з ними
  речення.   | 
 |
| 
   Фінська мова  | 
  
   5   | 
  
   Ahaa!  ст. 88 впр  22,23   | 
 
| 
   6   | 
  
   Ст. 230-234  | 
 |
| 
   7   | 
  
   Suomen Mestari   Ст. 208  Впр. 5 , ст. 215 впр 15   | 
 |
| 
   8   | 
  
   : 'Suomen mestari 2'
  ст. 90-93 впр. 1,2   | 
 |
| 
   9   | 
  
   Ст. 81-85  | 
 |
| 
   10   | 
  
   'Suomen mestari 4' ст. 80-84  впр. 2-4  | 
 |
| 
   11   | 
  
   'Suomen mestari 4' ст. 106-110
  впр . 1-5  | 
 




