Полікарпова Ірина Вадимівна



      Полікарпова Ірина Вадимівна, заступник директора з виховної роботи, учитель зарубіжної літератури, вчитель вищої категорії, учитель-методист.  Педагогічний стаж - 38 роки.

     Педагогічне кредо:"Виховання та освіта – це не просто передача знань, а формування гармонійної, мисленнєвої та духовно багатьох особистості. Через літературу – до розуміння світу, через виховання – до відповідного майбутнього!"
      Як заступник директора з виховної роботи, я ставлю перед собою такі завдання: формування виховної системи школи – створення комплексної програми виховання, яка сприяє розвитку моральних, етичних і соціальних цінностей учнів; організація позакласної та виховної роботи – координація гуртків, секцій, заходів, спрямованих на всебічний розвиток учнів; створення сприятливого психологічного клімату – запобігання конфліктам, профілактика булінгу, підтримка емоційного комфорту в колективі; співпраця з класними керівниками – методична допомога, проведення нарад і консультацій щодо організації виховного процесу; робота з батьками – залучення родин до виховного процесу, організація батьківських зборів, консультування з актуальних питань; розвиток учнівського самоврядування – підтримка ініціатив школярів, формування лідерських якостей та громадянської відповідальності; патріотичне та громадянське виховання – формування національної свідомості, правової культури та соціальної активності учнів; популяризація здорового способу життя – організація спортивних, профілактичних заходів, співпраця з медичними та соціальними службами; контроль за дисципліною та порядком – підтримка безпечного освітнього середовища, моніторинг дотримання учнями правил поведінки;Інноваційна діяльність – впровадження сучасних виховних методик, цифрових технологій та інтеграція європейського досвіду виховання.
      Як учитель зарубіжної літератури, я бачу своїм основним завданням: формування читацької культури – розвиток інтересу до читання, вміння аналізувати та інтерпретувати художні тексти; розвиток естетичного смаку та творчого мислення – знайомство з кращими зразками світової літератури, формування уявлення про різні літературні епохи та стилі; виховання критичного мислення – навчання учнів аналізувати літературні твори, робити висновки, порівнювати та дискутувати; розширення світогляду – знайомство з культурними традиціями різних народів, розуміння загальнолюдських цінностей через призму літератури; формування мовленнєвої культури – розвиток усного та писемного мовлення, уміння висловлювати власні думки та аргументувати їх; виховання моральних та етичних якостей – прищеплення гуманістичних цінностей, виховання толерантності, емпатії та відповідальності; зв’язок літератури з іншими видами мистецтва та життям – інтеграція літератури з історією, філософією, кіно, музикою, живописом для глибшого розуміння художніх образів.

      Захід до третьої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну «Роки незламності. Коли болить душа за Україну» – це захід, присвячений вшануванню подвигу українського народу, його мужності, стійкості та боротьбі за свободу. У програмі – хвилина мовчання за загиблими, патріотичні виступи, художні номери, а також роздуми про шлях, який пройшла Україна за три роки боротьби. Це можливість згадати, переосмислити та висловити підтримку тим, хто наближає нашу перемогу.




      Святкування 20-річчя Скандинавської гімназії –  урочистий захід, присвячений ювілею навчального закладу. У програмі – виступи учнів, вчителів і випускників, святковий концерт, презентація досягнень гімназії та її історії. Це свято об’єднає всіх, хто творив і продовжує творити успішну освітню спільноту, зберігаючи найкращі традиції та відкриваючи нові горизонти.