Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів
здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від
13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Згідно
з Державним стандартом початкової освіти
отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання
учнів здійснюють у процесі формувального та підсумкового оцінювання.
Оцінюванню
підлягають об’єктивні результати навчання та особистісні
надбання учнів, які виявляються у процесі досягнення результату
навчання.
Особистісні надбання
учнів у 1-4 класах виражаються вербальною оцінкою. У Свідоцтві
досягнень сформований очікуваний результат позначається «V».
Об’єктивні результати
навчання учнів у 1-2 класах виражаються вербальною оцінкою (у
Свідоцтві - «V»), у 3-4 класах – рівневою оцінкою на підставі рішення
педради (протокол № 01 від 27.08.2021р.). Рівень результату навчання позначаємо
буквами: «початковий» (П), «середній» (C), «достатній» (Д), «високий (В)».
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня
результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання
результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (Додаток 1 до методичних
рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів
загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813).