План заходів
План заходів
із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в Скандинавській гімназії
на 2024-2025 навчальний рік
№з/п |
Назва заходу |
Термін
виконання |
Відповідальні |
1 |
Опрацювати нормативно-правові документи щодо профілактики негативних
проявів в учнівському середовищі |
Серпень, вересень |
Адміністрація гімназії, педагогічні працівники |
2 |
Проводити просвітницькі заходи з профілактики
булінгу (цькуванню), жорстокої та протиправної поведінки, конфліктів в
учнівських та педагогічних колективах |
Протягом року |
Класні керівники 1-11 класів, практичний психолог |
3 |
Брати участь педагогічним працівникам у семінарах,
нарадах щодо протидії булінгу |
Постійно |
Педагогічні працівники |
4 |
Провести Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу |
Вересень |
Заступник з ВР, практичний психолог, класні керівники, педагог-організатор |
5 |
Практичному психологу проводити системну роботу з
педагогами, батьками та учнями на тему: «Школа, дружня до дитини», нараду при
директору «Булінг. Кібербулінг, або Агресія в Інтернеті. Способи розпізнавання
і захист дитини» |
Протягом року |
Директор, практичний психолог, соціальний педагог, педагогічний колектив |
6 |
Співпрацювати з фахівцями служби у справах дітей,
соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді щодо профілактичної роботи з
питань попередження булінгу (цькуванню) та насильству в сім’ях |
Постійно |
Заступник з ВР, практичний психолог |
7 |
Тематичні зустрічі здобувачів освіти з інспекторами ювенальної превенції з метою
проведення просвітницької роботи щодо запобігання
булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі |
Постійно |
Заступник з ВР, практичний психолог |
8 |
Ознайомити учнів, батьків з нормативними документами
щодо організації освітнього процесу в гімназії |
Вересень |
Директор, ЗДНВР, класні керівники 1-11 класів |
9 |
Розміщення та оновлення інформаційних матеріалів
щодо профілактики булінгу на сайті та
стендах |
Вересень |
Практичний психолог, соціальний педагог |
10 |
Поновлення інформаційних куточків для учнів із
переліком організацій, до яких можна звернутися у випадках насилля та
правопорушень |
До 02.10.2024 року |
ЗДНВР, практичний психолог |
11 |
Робота консультативного пункту «Скринька
довіри» |
Протягом року |
ЗДНВР, практичний психолог |
12 |
Тренінгове заняття: «Вчимося
розумінню один одного» |
Вересень |
Практичний психолог, класні керівники 2-4 класів |
13 |
Імітаційна гра «Булінгу
скажемо –Ні!» |
Вересень |
Практичний психолог, класні керівник 5-х класів |
|
|||
14 |
Опрацювати правила та обов’язки здобувачів освіти,
батьків, правила користування мережею Інтернет, щоб зменшити
ризик булінгу |
Лютий |
Класні керівники 1-11 класів |
15 |
Тренінгове заняття «Конфлікт. Шляхи подолання конфліктів» |
Жовтень |
Практичний психолог, класні керівники 9-11 класів |
16 |
Моніторингове вивчення проблемних питань: «Прояви булінгу у колективі» |
Вересень-Жовтень |
Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 5-8 класів |
17 |
Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Листопад-грудень |
Практичний психолог, педагог- організатор, соціальний педагог, класні керівники 1-11 класів |
18 |
Рекомендації для класних керівників щодо
профілактики булінгу в класних колективах |
Листопад |
ЗДНВР, практичний психолог |
19 |
Відеоурок для батьків «Захист
дітей в Інтернеті» |
Листопад |
Практичний психолог, класні керівники |
20 |
Тренінгове заняття «Толерантість.
Чи легко тобі бути добрим, коли тобі погано?» |
Листопад |
Практичний психолог, класні керівники 5-6 класів |
21 |
Заняття з елементами тренінгу «Чуйність і доброта – два крила. на яких тримається людство» |
Листопад |
Практичний психолог, класні керівники 3-4 класів |
22 |
Година спілкування на тему «Читання з передбаченням»
за казкою Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза» |
Листопад |
Практичний психолог, класні керівники1-2 класів |
23 |
Година спілкування на тему «Закон і ми» |
Грудень |
Практичний психолог, класні керівники 9-11 класів |
24 |
Інтерактивне заняття для персоналу закладу освіти «Протидія булінгу» |
Січень |
Практичний психолог, соціальний педагог |
25 |
Година спілкування на тему «Культура
спілкування в Інтернеті» |
Лютий |
Практичний психолог, класні керівники 5-8 класів |
26 |
Година спілкування на тему: «Моя поведінка в конфлікті / не безпечній ситуації» |
Березень |
Практичний психолог, класні керівники 7-8 класів |
27 |
Визначення мікроклімату в класі (Соціометрія Дж.Морено). |
Березень, квітень, листопад |
Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 4, 9, 10 класів |
28 |
Ранкові зустрічі з метою формування навичок дружніх стосунків
здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники 1-4 класів |
29 |
Індивідуальні консультації з батьками щодо
профілактики булінгу |
Протягом року |
ЗДНВР, практичний психолог, класні керівники 1-11 класів |