| №з/п | Назва заходу   | Термін виконання | Відповідальні | 
 
  | 1 | Опрацьовування нормативно-правових
  документів щодо профілактики негативних проявів в учнівському середовищі | Серпень, вересень | Адміністрація ліцею, педагогічні працівники | 
 
  | 2 | Розміщення та оновлення інформаційних
  матеріалів щодо профілактики булінгу на сайті  та стендах | Вересень | Практичний психолог, соціальний педагог | 
 
  | 3 | Ознайомлення учнів, батьків з
  нормативними документами щодо організації освітнього процесу в ліцеї | Вересень | Директор, ЗДНВР, класні керівники 1-11 класів | 
 
  | 4 | Робота консультативного пункту «Скринька
  довіри» | Протягом року | Практичний психолог | 
 
  | 5 | Проведення просвітницьких заходів з
  профілактики булінгу (цькуванню), жорстокої та протиправної поведінки,
  конфліктів в учнівських та педагогічних колективах | Протягом року | Класні керівники 1-11 класів, практичний психолог | 
 
  | 6 | Ранкові зустрічі з метою формування
  навичок дружніх стосунків  здобувачів освіти | Протягом року | Класні керівники 1-4 класів | 
 
  | 7 | Участь педагогічних працівників у
  семінарах, нарадах щодо протидії булінгу | Постійно | Педагогічні працівники | 
 
  | 8 | Проведення Всеукраїнського тижня з
  протидії булінгу | Вересень | ЗДНВР, практичний психолог, класні керівники, педагог-організатор   | 
 
  | 9 | Проведення практичним психологом системної
  роботи з педагогами, батьками та учнями на тему: «Школа, дружня до дитини»,
  наради при директору «Булінг. Кібербулінг. Як себе захистити» | Протягом року | Директор, практичний психолог, соціальний педагог, педагогічний колектив | 
 
  | 10 | Співпраця з фахівцями служби у справах
  дітей, соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді щодо профілактичної
  роботи з питань попередження булінгу (цькуванню) та насильству в сім’ях | Постійно | ЗДНВР, практичний психолог | 
 
  | 11 | Тематичні зустрічі здобувачів освіти
  з  інспекторами
   ювенальної превенції  з метою проведення просвітницької роботи
  щодо запобігання булінгу
  (цькуванню) в учнівському середовищі | Постійно | ЗДНВР, практичний психолог | 
 
  | 12 | Моніторингове вивчення проблемних
  питань: «Прояви булінгу у  колективі»  | Вересень-Жовтень | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники  5-8 класів | 
 
  | 13 | Індивідуальні консультації з батьками
  щодо профілактики булінгу | Протягом року | ЗДНВР, практичний психолог, класні керівники  1-11 класів | 
 
  | 14 | Поновлення інформаційних куточків для
  учнів із переліком організацій, до яких можна звернутися у випадках насилля
  та правопорушень | До 01.10.2025 року | ЗДНВР, практичний психолог, соціальний педагог | 
 
  | 15 | Тренінгове заняття: «Етика спілкування. Вчимося розуміти один одного» | Жовтень | Практичний психолог, класні керівники 2-4 класів | 
 
  | 
 | 
 
  | 16 | Імітаційна гра: «Ми за життя без Булінгу! | Жовтень- Листопад | Практичний психолог, класні керівники 5-х  класів | 
 
  | 17 | Тренінгове заняття: «Конфлікт. Як його уникнути» | Жовтень- Листопад | Практичний психолог, класні керівники 9-11-х класів | 
 
  | 18 | Рекомендації для класних керівників щодо
  профілактики булінгу в класних колективах | Жовтень- Листопад | ЗДНВР, практичний психолог | 
 
  | 19 | Відеоурок для батьків «Як захистити дітей в
  Інтернеті» | Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | 
 
  | 20 | Тренінгове заняття «Толерантість врятує суспільство» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники  5-6 класів | 
 
  | 21 | Заняття з елементами тренінгу «Чуйність і доброта – основа,
  на якій виховується людство» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники  3-4 класів | 
 
  | 22 | Заходи в рамках акції «16 днів проти
  насильства» | Листопад-грудень | Практичний психолог, педагог- організатор, соціальний педагог, класні керівники 1-11 класів | 
 
  | 23 | Година спілкування на тему «Закон і ми» | Грудень | Соціальний педагог, класні керівники  9-11 класів | 
 
  | 24 | Інтерактивне заняття для педагогічного колективу
  ліцею «Протидія булінгу» | Січень | Практичний психолог, соціальний педагог | 
 
  | 25 | Опрацьовування правила та обов’язків
  здобувачів освіти, батьків, правила користування мережею Інтернет,  щоб
  зменшити  ризик булінгу | Лютий | Класні керівники 1-11 класів   | 
 
  | 26 | Година спілкування на тему «Соцмережі. Спілкування
  в Інтернеті» | Лютий | Практичний психолог, класні керівники  5-8 класів | 
 
  | 27 | Година спілкування на тему: «Як краще реагувати в
  конфліктній ситуації» | Березень | Практичний психолог, класні керівники  7-8 класів | 
 
  | 28 | Визначення мікроклімату в класі
  (Соціометрія Дж. Морено) | Листопад, березень, квітень | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники  4, 9, 10 класів |