Безбар’єрний простір для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших актів законодавства та освітніх програм гімназії, в рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року пріоритетними завданнями залишаються створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу, створення інклюзивного освітнього середовища.
У гімназії основними елементами забезпечення архітектурної доступності та умов для організації інклюзивного навчання є:
- доступність прилеглої території до будівлі закладу;
- безбар’єрний вхід (у тому числі пандус);
- безперешкодний рух у коридорах І поверху;
- окремі санітарні приміщення.