Малахова Людмила Олександрівна
Малахова Людмила Олександрівна, учитель початкових класів, вчитель вищої категорії, учитель-методист. Педагогічний стаж - 43 роки.
Педагогічне кредо: "Шануючи, люблю дитину – готую до життя людину!"
Моє завдання — формування основ особистості дитини, її освітньої бази, соціальних і комунікативних навичок; забезпечити якісне опанування учнями основних предметів; створити мотивацію до навчання через цікаві уроки, інтерактивні завдання, творчі проєкти, ігрові форми навчання; помічати та враховувати особливості кожної дитини; допомогти дітям зрозуміти основні принципи людяності, дружби, поваги до інших, навчає відповідальності та дисципліни; допомогти в адаптації дітей до шкільного середовища, формуванні комунікативних навичок, вмінні працювати у команді та вирішувати конфлікти; навчити дітей брати відповідальність за свої дії, планувати та організовувати свою роботу, приймати рішення; привернути уваги до правил здорового способу життя, гігієни, фізичної активності. Моє кредо — не лише передавати знання, а й формувати основу для всебічного розвитку особистості, яка зростатиме відкритою до світу, впевненою у собі та готовою до подальших життєвих викликів.
5 грудня учні З-Д класу провели феєричний захід до Дня Святого Миколая. Свято перегукувалось з гордістю за наших захисників і найважливіші слова, сказані дітками були такі:
3 Новим роком, рідні люди
Нехай диво буде всюди,
Слава нашим всім героям
Україно, ми з тобою!
Школярі з нетерпінням очікували на виступ. Виразно, з теплотою у серці, щиро декламували, співали та танцювали. Маленькі гості свята разом з нами виконали руханку. А щасливі та усміхнені батьки відчули гордість за своїх дітей. Наші дітки впевнено дивляться у майбутнє і своїми успіхами наближають мир та процвітання України!
20 грудня у 3-Д класі був проведений підсумковий урок математики на тему "Ускладнені рівняння". Школярі швидко впорались з усним рахунком, чудово знаючи, компоненти дій.Що таке просте рівняння та чим воно відрізняється від ускладненого третьокласники засвоїли добре. На уроці дітки зацікавлено, на одному з етапів уроку, працювали разом з другом, пояснювали розв'язані рівняння. Руханку виконали з цеглинками лего, а згодом командами будували об'ємні геометричні фігури. Розглядаючи задачу, третьокласники повторили синоніми до слова картопля, адже мова йшла саме про неї, та пригадали, що таке квіткові рослини. Розв'язок задачі дітки записали, склавши вираз. Підсумок уроку ще раз вказав на важливість володіння вмінням розв'язувати ускладнені рівняння.