9 грудня 2022 року вчителем фізичної культури першої категорії Джигір О.В. був проведений урок в 1-г класі за темою «Розвиток дрібної моторики за допомогою конструктора».
Мета уроку: розвивати координацію рухових дій та дрібну моторику рух; формувати позитивний психоемоційний стан; фантазувати, мислити під час складання різних фігур з деталей конструктора.
Вчитель першої категорії Ольга Володимирівна на уроці використовувала словесні та демонстраційні методи навчання. Вони дають змогу створити в учнів початкової школи конкретне уявлення про вправу, яка вивчається. Робота у формі гри дала можливість формувати у дітей командний дух, вміння спілкуватися, допомагати один одному, дотримуватися правил чесної гри. Урок був цікавим, пізнавальним, розвиваючим. Була проведена фізкультхвилинка, діти змогли весело відпочити, після чого зосередилися перед виконанням наступного завдання.
Протягом уроку діти розвивали ключові компетентності: загальнокультурні, навчально-пізнавальні, комунікативні. Різні вправи, завдання формували у дітей навички для самостійних занять фізичними вправами, організованість, толерантність, мислення, мовлення, уміння працювати в команді.
Відео >>
17 лютого 2023 року вчителем фізичної культури першої категорії Джигір О.В. був проведений урок в 3-А класі за темою « ЗРВ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метань».
Викладання в школі техніки метання малого м’яча має на меті вирішення таких завдань:
- навчити техніки метання малого м’яча з місця способом «з-за спини через плече»;
- навчити техніки метання малого м’яча з розбігу;
- навчити техніки метання малого м’яча на дальність і в ціль.
Урок проходив у комбіновано-комплексній формі (повторення та вдосконалення вивченого матеріалу, розвиток фізичних якостей). Для вирішення поставлених завдань було обрано стандартну структуру уроку (підготовча, основна та заключна частини), що сприяє активному вирішенню поставлених завдань.
У ході підготовчої частини уроку учні мали можливість підготувати організм до основної діяльності.
Для вирішення поставлених завдань в основній частині уроку були використані різні методи організації діяльності учнів. Це дало можливість забезпечити максимальну задіяність кожного учня протягом уроку, здійснювати належний контроль за виконанням завдань, індивідуальний та диференційований підхід, сприяти самостійній діяльності учнів та розвитку взаємодопомоги та взаємопідтримки.
На уроці були використані вербальні, наочні, практичні методи навчання. Акцент було зроблено на спеціальні вправи для метань, оскільки вони формують правильну техніку метання малого м’яча. У кінці уроку учні мали змогу закріпити їх у рухливій грі. Під час якої діти розвивали фізичні якості та покращили психоемоційний стан, відчули єднання колективу.
Протягом уроку діти розвивали ключові компетентності: загальнокультурні, навчально-пізнавальні, комунікативні.