МАН
КОНКУРС-ЗАХИСТ
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ
УЧНІВ-ЧЛЕНІВ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України — це всеукраїнський захід, спрямований на розвиток творчого потенціалу, наукового мислення та дослідницьких навичок серед учнів середніх і старших класів.
Участь у Конкурсі-захисті — це можливість для учнів та їхніх наставників долучитися до наукової спільноти, отримати досвід, який відкриває нові перспективи в майбутньому. Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України проводиться у три етапи: I (районний), II (міський), III (всеукраїнський).
Конкурс - захист це:
I.НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА
Учні працюють над науковими проєктами під керівництвом педагогів або наукових наставників, що включає:
- теоретичний аналіз проблеми;
- експериментальне дослідження;
- розробку нових методів чи моделей у різних наукових сферах (фізика, хімія, математика, біологія, історія, література тощо).
Робота, що подається на Конкурс, має бути побудована за певною структурою, містити теоретичну та практичну частини й відповідати вимогам до оформлення.
II. ЗАХИСТ РОБОТИ
Учні презентують свої роботи перед журі, що складається з науковців, викладачів вишів та фахівців певної галузі
захист передбачає:
- заочне оцінювання дослідницьких проєктів членами журі;
- постерний захист: учасник представляє свої результати у вигляді постера (інформаційного стенда) та відповідає на запитання членів журі;
- наукова конференція: учасники демонструють основні результати та висновки свого дослідження. Для ілюстрації доповіді часто використовуються візуальні матеріали: слайди, графіки, таблиці, зображення. Після виступу, журі та інші учасники можуть ставити запитання, на які необхідно чітко й аргументовано відповідати, демонструючи глибоке розуміння теми.
ЧОМУ ВАРТО БРАТИ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ-ЗАХИСТІ?
Розвиток наукового мислення та дослідницьких навичок
- Конкурс - захист дає можливість спробувати себе в ролі дослідника: працювати в наукових лабораторіях, проводити експерименти на сучасному обладнанні, аналізувати дані, формулювати висновки;
- Учасники вчаться працювати з науковою літературою, шукати й аналізувати інформацію та грамотно оформлювати посилання на використані джерела.
Особистісний розвиток
-Участь у Конкурсі-захисті допомагає розвинути навички самодисципліни, управління часом та вміння дотримуватись дедлайнів;
- Презентація наукової роботи під час Постерного захисту та Наукової конференції сприяє розвитку ораторського мистецтва, самовпевненості та навичок публічного виступу.
Можливість працювати з науковими керівниками
- Учасники під час написання наукової роботи співпрацюють з досвідченими вченими та викладачами, що дозволяє отримати унікальний досвід і практичні знання.
- Такий досвід є чудовим стартом для майбутньої академічної кар’єри.
Підготовка до вступу у заклади вищої освіти
- Досягнення у Конкурсі - захисті є вагомою перевагою під час вступу до українських та міжнародних університетів.
- Учасники отримують навички, які допоможуть їм успішно виконувати курсові та дипломні роботи під час навчання у закладах вищої освіти.
Визнання та нагороди
- Переможці отримують дипломи, грамоти, премії, а іноді й можливість публікації своєї роботи.
- Це не лише престижно, але й може бути важливим кроком до формування академічної репутації
Сприяння науковому розвитку України
-Саме твоя робота може стати внеском у вирішення актуальних наукових чи практичних проблем.
-Ти матимеш можливість представляти Україну на міжнародній арені.
Постери до учнівських науково-дослідницьких робіт




