Брикова Любов Олександрівна
Учителька історії, правознавства та громадянської освіти, тренерка Національної тренерської мережі центру «Ла Страда-Україна», тренерка програми рівних можливостей та прав жінок України.
У Скандинавській гімназії працюю з 2005 року.
Маю Подяки Київської міської державної адміністрації та Дарницької районної адміністрації у місті Києві, а також Інституту модернізації змісту освіти, Всеукраїнської громадської організації «Освітній простір», за організацію та проведення Міжнародного учнівського конкурсу юних істориків «Лелека», подяку Президента Міжнародного жіночого правозахисного центру «ЛА Страда-Україна».
Життєве кредо: Per aspera аd astra (лат. - крізь терни до зірок).
Педагогічне кредо:
- поважаю гідність кожної дитини;
- вірю в її здібності;
- прагну виховати Особистість, допомогти дітям пізнати себе, щоб реалізуватися у житті.
Головне завдання вчителя бачу у формуванні й вихованні особистостей учнів через системну педагогічну діяльність, що органічно поєднує навчання дітей і їх зростання як майбутніх свідомих громадян. Щоб досягти цього, постійно співпрацюю з колегами і батьками учнів.
Тема, над якою поглиблено працюю: «Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики». Зараз це не просто важливо, а життєво необхідно для українців. Ворожа пропаганда набуває різних форм, подеколи найнеочікуваніших. Тому вважаю за необхідне вчитись самій і вчити учнів розпізнавати та спростовувати фейки. Особливо радію, коли бачу, як мої випускники застосовують стратегії критичного мислення у роботі з інформацією в медіапросторі та під час дискусій на уроці.
Щороку мої учні є переможцями районних олімпіад з історії, беруть участь і перемагають в міських етапах олімпіад.
Велику увагу приділяю їх самовизначенню, тобто усвідомлення ними свого місця в суспільстві, вибору певної позиції, визначення відповідно до неї життєвого шляху та виду діяльності, формування патріотизму, національної свідомості та громадянської позиції. Цю роботу системно проводжу не тільки на уроках, а й у позакласній роботі.