Ширяєв Сергій Іванович
Ширяєв Сергій Іванович, учитель математики, учитель вищої категорії. Педагогічний стаж 30 років.
Методична тема, над якою працюю: «Використання компетентiстного пiдходу та інноваційних технологій на уроках математики».
Цього навчального року викладаю у 5-6-х класах за програмою НУШ. У процесі вивчення математики велику увагу приділяю формуванню у п’ятикласників ставлення до математики як до невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення з ідеями і методами математики як універсальної мови науки і техніки. Під час уроків поєдную індивідуальні та групові форми роботи. Розробляю та використовую різнорівневі завдання відповідно до вимог навчальної програми.
Позакласна робота з предмету – важлива ділянка моєї діяльності, вважаю таку роботу гарним засобом пробудження інтересу учнів до більш глибокого опанування навчальним матеріалом та розвитку їх ініціативи та творчості. Проводжу з дітьми конкурси, вікторини тощо.
Систематично працюю над підвищенням свого фахового рівня, відвідую вебінари, конференції, навчальні заняття колег. Намагаюсь зробити навчання математиці цікавим та продуктивним.
У листопаді у рамках фестивалю природничо-математичних дисциплін вчитель Ширяєв С.І. провів турнір «Математичний млин » серед учнів 5-х класів . Метою цього заходу було : розвиток логічного мислення, просторового мислення, вміння працювати в колективі, вміння працювати швидко, розвивати винахідливість, кмітливість учнів, уміння поводити себе у нестандартних ситуаціях, розвивати інтерес до математики, вчити грамотно розмовляти, виховувати впевненість у собі , наполегливість.
Все це знадобилося учням при виконанні завдань 4-х етапів турніру. На самому початку турніру команди себе презентували: назву, девіз та емблему.
На першому етапі «Бліц» необхідно було за 1 хвилину всією командою дати якомога найбільшу кількість правильних відповідей на задані математичні питання. На другому етапі потрібно було скласти геометричний «Пазл», рівносторонній трикутник з 6-ти різних частин. На третьому необхідно було розв’язати «Задачу» на логічне мислення.
Під час 2-го та 3-го етапів вболівальникам також були запропоновані задачі на логіку, розв’язок яких, додавав бали команді вболівальника , який правильно розв’язав задачу.
А на четвертому етапі пройшла естафета для усіх учасників команд. Естафета видалася напруженою і дуже цікавою, то одна , то друга команди були попереду. Вболівальники неймовірно активно підтримували свої команди.
І учасники команд і їхні вболівальники отримали купу задоволення і виходили з турніру у піднесеному настрої , до того ж за підсумками всі етапів відбулася «бойова» нічия. Команди отримали почесні грамоти , а кожен з учасників команд невеличкі презенти у вигляді ексклюзивних ручок.