Дзюба Марина Анатоліївна
Практичний психолог
Дзюба Марина Анатоліївна
Освіта: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського
Спеціальність: Початкове навчання. Практична психологія
Додаткова освіта: Арт-терапевт (ГО “Східноукраїнська асоціація арт-терапії”)
Години консультування
Дні тижня |
Години |
Вид роботи |
Понеділок |
9.00 – 11.00 |
Консультування батьків. Консультування педпрацівників. |
Вівторок |
12.00 – 14.00 |
Консультування здобувачів освіти. Консультування педпрацівників. |
Середа |
9.00 – 10.00 15.00 – 16.00 |
Консультування батьків. Консультування здобувачів освіти. |
П’ятниця |
14.00 – 15.00 |
Консультування батьків. Консультування педпрацівників. |
Напрямки роботи практичного психолога:
1. Діагностична робота:
•виявлення причин труднощів у навчанні, соціально-психологічній адаптації (1-і, 5-і, 10-і класи), інтелектуальному розвитку;
•вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні (профорієнтація учнів 9–х, 11–х класів).
2. Корекційно–розвивальна робота:
(робота за індивідуальним запитом, за ІПР)
•підвищення загального розвитку дитини, заповнення прогалин її попереднього розвитку і навчання;
•розвиток недостатньо сформованих вмінь та навичок;
•підготовка дитини до адекватного сприйняття навчального матеріалу.
3. Профілактична робота:
•профілактика булінгу, кримінальних правопорушень, вживання наркотичних і психотропних речовин;
• профілактика суїцидальної поведінки, вживання психоактивних речовин та алкогольних напоїв серед молоді, девіантної поведінки молоді;
•формування психосоціальної стійкості до стресу;
•стабілізація емоційної сфери особистості, формування позитивної життєвої перспективи;
•активізація процесів самопізнання, самосприйняття, саморегуляції і самоконтролю, побудова позитивного образу майбутнього;
•запобігання емоційному вигоранню у батьків і педагогів;
•протидія торгівлі людьми
(проведення інтерактивних занять, ігор, тренінгів, круглих столів; проведення профілактичних лекцій за різноманітними темами).
4. Консультаційна робота:
(індивідуальне консультування або групове усіх учасників освітнього процесу. Робота за індивідуальним запитом)
•адаптація дитини до нового колективу;
•підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності;
•асоціальні прояви у поведінці дітей;
•дитяча злочинність, домашнє насильство, булінг;
•взаємовідносини в системі “вчитель-учень”;
•дитина у віртуальному просторі, комп’ютерна залежність;
•профорієнтаційна робота (консультації з учнями).
5. Просвітницька робота:
•формування культури здорового способу життя;
•інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;
•ознайомлення учнів із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);
•інформування молоді з проблем торгівлі людьми;
•інформування про соціально-небезпечні хвороби (Віл, СНІД);
•ознайомлення педагогів та батьків з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини
(виступи на батьківських зборах; виступ на педрадах, психологічних тренінгах, семінарах).