Тренінг “Профорієнтаційні компетенції” для учнів 10-х класів
У лютому відбувся профорієнтаційний тренінг для учнів 10-х класів, у якому взяли участь 23 гімназисти. Цього року запит на профорієнтаційний тренінг до психолога гімназії Брюханової А.В. надійшов саме від учнів. А це означає, що сучасна молодь має потребу у самостійному професійному визначенні і готова брати на себе відповідальність за власний вибір, не перекладаючи відповідальність за це на батьків.
Тренінгова робота в даному напрямку спрямована на формування таких знань та компетенцій:
- розуміння поняття «профорієнтаційне визначення»;
- самовизначення професійного кола згідно сфери інтересів та схильностей;
- визначення професійної мети, усвідомлення можливих етапів та шляхів її досягнення;
- усвідомлення мотивів вибору саме цієї професійної мети;
- усвідомлення внутрішніх обмежень, їх поступове зняття, формування впевненості у власних можливостях;
- визначення частки власної відповідальності за прийняті рішення;
- усвідомлення потреб ринку праці; формування уявлень про професійні компетенції;
- усвідомлення себе в сфері певних професійних компетенцій;
- аналіз можливих помилок при виборі професії; пошук способів захисту від помилок;
- усвідомлення основного особистісного змісту професійної діяльності в обраній сфері або професії.