Домашні завдання з усіх предметів на час карантину
Класи Предмет | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Українська мова | §§ 23 і 25, вивчити алфавіт; впр. 191, 193, 198(І) |
§§40, 42 повторти; §§43 – 45 вивчити; впр. 361, 363, 365, 369, 372, 377, 379. | §25 - 26; письмово таблиця впр. 287; впр. 288 – 290; 284 - 285. | §§ 22-23 вивчити; впр. 257, 258, 264, 273, 274, 276. | §20 с. 154-155 вивчити правила; впр. 249; ДПА 252; § 21, впр. 262, ДПА 264; § 22, впр. 270; ДПА 276, 277. | §§ 10-12, впр. 197 – 198; запит. і завд. для самоперевірки 10-Г § 43, впр.523, 532; с.240 тест. 10-А §10-12 впр.161-169, 172,177 |
§34, с.241-242; впр. 405, 406, 410 |
Українська література | с.161 – 168 читати; с. 169 – письмово завдання з рубрики «Ти – творча особистість» |
Прочитати І.Калинець «Хлопчик-фігурка»; Емма Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба» | Письмовий твір-роздум «У чому полягає сенс людського буття, щастя людини?»; с. 183-185 прочитати. 7-Д: + п.11-12 с. 185 письмово |
Вивчити напам’ять В. Сосюра «Любіть Україну»; с. 175 – 176; п. 1-4, 6, 8, 10 письм. (с.177); с.185 – 186, п. 1-10 письм. (с.186) | с. 165 – 172; читати М.Гоголь «Вечір на Івана Купала»; с. 179 – 192 конспект. | прочитати новели та «Тіні забутих предків» М.Коцюбинського. Цитатна характеристика Івана. с.166 – 201. | Опрацювати біографію О.Довженка, зробивши короткі записи; прочитати О.Довженко «Зачарована Десна», «Україна в огні» |
Російська мова | Заняття 2-4 вивчити; вправи 17, 19, 20, 22 письмово. | §§ 24-26; впр. 297, 302, 307, 310. | §§19-23; «Грамотей» - с. 46-49; впр. 36-40 | «Грамотей» с.40-45, завдання в зошитах. | |||
Зарубіжна література | Прочитати роман Елеанор Портер «Полліанна» |
с.116 – 128 Прочитати В.Короленко «Сліпий музикант» | Прочитати повість Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» | с. 208-209; 214 – 215 конспект; с. 210 – 213; 217 – 222 прочитати, знати зміст. | с.192 – 215 знати; вивчити напам’ять поезію Г.Гейне на вибір | Зміст роману Л.Толстого «Анна Кареніна»; Композиція, проблематика твору; характеристика образів |
11-Б Підготувати презентацію «Життєвий і творчий шлях Б.Пастернака»; Аналіз поезій Б.Пастернака. 11-А, В Творчість Г.Лорка, Ґ.Аполлінера, Р.Рільке |
Англійська мова | SB ст.54-57 WB ст. 49-53. Mod.-5 вивч. Across Ukraine |
Mod.-5 вивч.лексику SB ст.60 №2,3 SB ст.112 WB ст. 52,53,55 №6, 58-59 №1-4 |
SB ст. 52 №1 (виписати слова, вивч.) SB ст. 52 №2-6 SB ст. 92 WB ст.50-51 | SB ст. 52 -53 в.1-4, в.5 (в зош.), скласти тему «Fashion in the modern world» | SB ст. 108,109 (project), WB ст. 60-62 R.up. ст. 40-50 | SB ст. 116-117, 118-119 WB ст.104-111, 112-118 | SB ст.98-101 WB ст.90-91 R.up. ст. 51-55 |
Ділова англійська мова | - | - | - | - | - | підручник ст. 29-30 | підручник ст. 93-94 |
Країно-знавство | - | - | - | - | - | підручник ст. 25 впр. 2,3; ст. 26-27 впр. 1,3 | ст. 92-93; ст. 94-95 |
Англійська література | - | - | - | - | - | вивчити сонет Шекспіра, ст. 43-45; ст. 51-52 | ст. 45-50 (читати, виконати завдання) |
Німецька мова | LB ст. 36 AB ст. 32,33 | LB ст. 35 AB ст. 32,33 | LB ст. 36-40 AB ст. 33-39 |
LB ст. 34.35 AB ст. 36,37 | LB ст. 57-65 AB ст. 54-63 LB ст. 133,134 вивчити слова | LB ст. 30-35 AB ст. 24-30 LB ст. 147 вивчити слова | LB ст. 88-99 AB ст. 77-87 LB ст. 151-152 вивчити слова |
Історія України | §14-15 | Читати до §32, усно відповідати на запитання; завдання в друкованому зошиті. | §13 повторити; §14 вивчити; | 8-А, В §20-23 повторити; §24 с. 183; № 11 – заповнити таблицю. 8-Б, Г §§20-23 повторити, підгот. до тематичної; №2, 4 (с.172) письм. |
§19-21 | 10-А,Б за підр. Турченко вивч. тему «НЕП», конспект «Сутність НЕПу» 10-В, Г §41-44 за підр. Турченко |
§ 26, 27 вивчити |
Всесвітня історія | §4, с.150-163; 7-А, В §3 с. 142-149; §5 с.163 – 176. |
8-А, В §15-16, с. 145, №11 заповнити таблицю. 8-Б, Г § 11, пит. 1-6, 9, 11 письмово; §14 скласти таблицю (галузь науки, представники, досягнення). |
§15-16 (до с. 145), с. 175, завд. 7 (заповнити таблицю) | 10-А, Б Німеччина та Італія в 20-3- рр.; письмово повід. «Історичний портрет Адольфа Гітлера і Беніто Муссоліні» За підр. Щупак §16; §15 (п.2) – конспект. 10-В, Г §15-16; §19-21 повторити; §22 вивчити. |
§18 вивчиити. | ||
Правознав- ство | - | - | - | - | §14-15 | 10-А, Б §12 зап. 1-7 письм.; §13 зап.6, 11, 13 письм.; переказ висновків. 10-В, Г §13-14 |
- |
Географія | - | - | §34-36, повт. §23-26 |
§29-30 | § 18-20 | § 20-22, презентації, проекти | - |
Біологія | § 31-36 стор. 42-54 (зошит) | § 24-30 стор.69-77 (зошит) | § 33, 35 стор.53-65 (зошит) | § 52,53,54 | § 29-31 стор. 78-86 |
§ 27-29 стор. 70-74 | |
Математика | §23-24чит. № 872,874.880, 882,885,887,891,926, 928,930, 934,936,938,940 5-Г №684,686, 699,701, 705,709,712,719,721 |
§19 №792,795.806, 808,811,812, 814.820,822, 830.840.842 в.1-4 № 160 | |||||
Алгебра | 7-А §18 №694,695,698,702 7-Б,Г,Д збірн.ст.55 №120.121.123,128 7-В §15-18 №669-671,675, 697-708 |
8-А,Б,Г §12 №378,380.382-384,388,390,392, 397.398 8-В стор.88-89-письмово §11-консп. №351,352, 354, 356,358,368,369 372 |
9-А §12 481,483,486,492, 496,499,501,507, ат.р.№7,8 9-Б,В,Г §12 №404,419,420 §13 № 445,447,449 |
10-А §16-18 підгот.до к.р. 10-В §14-17 підгот.до к.р. 10-Б,Г §17. теор. 17.1;17.2; 17.3 -конспект № 462,464,466, 469,471,480 теор.17.4;17.5; 17.6-конспект завд.с.149-150-письм.в зошиті |
11-А,Б §17 № 2(2,4),3(2,4),4(2,4) п.17.2 № 2,3.4(1,5) 11-В §18 № 1,3.5,9 §19 пр.№ 1-4 зб.стор.80 к.р.№4 | ||
Геометрія | 7-А §13-14 зб.с.11, №52,61,62,64 с.12 № 70-74 7-Б,Г,Д зб.с.31 №64-67 7-В §13 №30,36,37 §14-вивч. № 3-8 |
8-А,Б,Г §12-13 № 511,513,518, 524,528,531, 559, 562,564,568 8-В зб.Мерзляк-8, № 141-158 І вар. |
9-А §17-18 № 571-573,576. 583, 594, 597,600 603,607 9-Б,В,Г зб.с.101 к.р. №3, підучник с.7 тест №3 |
10-А,В підгот.до к.р. «Паралельність площин» «Паралельне проектування» 10-Б,Г підг.до сам.р. «Паралельність площин» §8 консп. зад.1.2,3-письм. №291 |
11-А,Б,В §24-25 № 951,955,956,958 §26 вивчити | ||
Екологія | § 3-4 (конспект) робота над проектом. Теоретичне обґрунтування, план та завдання - зошит | ||||||
Фізика | - | План вивч. теми: 1)Сила тяжіння. Вага. Невагомість 2) Сила пружності. 3)Сила тертя. | §14-чит. §15-консп. с.131 №1-3-письм. §16-консп. проекти, презентації. доповіді | § 24-29 заповнити табл. с.129-тест | § 13-15 с.134 №13-15 с.145 №16-19 с.152 №16-18 с.153-154 10-А §31(1-3) впр.27(1.5.7) §32,33 впр.28(3-6) проекти, презентації. доповіді |
§ 42-51 повт. впр.26 (1-10) | |
Хімія | - | - | Презентації, доповіді за темами наукових проектів | Опрацювати теми: «Життя та діяльність Д.Менделєєва» «Значення періодичного закону» | § 21, вивчити табл.стор.126; § 22 |
§18 № 2 стор.145 № 6 стор.154 | презентація «Охорона довкілля від забруднення вуглеводневої сировини» |
Шведська мова | КВ ст. 40-41 вивч.слова ОВ ст. 30-31 |
вивчити записані слова, написати текст за зразком | повт. лексико-граматичний матеріал, вивчити слова |
КВ ст. 40-41, вивч. слова ОВ ст. 38-40 | опрацювати текст, вивчити слова | повт. лексико-граматичний матеріал, вивчити слова |
повт. лексико-граматичний матеріал, вивчити слова |
Норвезька мова | підручник ст. 49-53; ст. 53 скласти 3 діалоги | підручник ст. 135-139 чит. І переклад.; ст. 213 (18 А,В) вивч.слова | вивчити лексику за темою «Одяг», написати твір «Який вид одягу мені подобається» | дом. читання Lillebror og Karlson pa taket | написати твір «Зимові свята» | ТВ ст. 31-33 АВ ст. 44-47 |
ТВ ст. 79-81 АВ ст. 103-104 |
Данська мова | ст. 30 № 1, ст. 32 № 1 назва овоча у множині в зош. (10 речень) |
вивчити лексику «Зовнішність та характер людини», вивч.правила | підготувати презентацію «Захист довкілля. Проблеми екології», вивч.правила | підготувати презентацію «Глобальні проблеми людства», вивч.правила, слова | підготувати презентацію «Визначні столиці країн світу», робота з текстом «Лісабон» | підручник ст. 217-221 |
робота з статтею «Er danskere virkelig miljobevidste?»,підгот. до словник. диктанту за статтею |
Фінська мова | підручник ст. 62-63 | підручник ст. 40-46 |
підручник ст. 58-68 |
підручник ст. 89-98 |
робота з текстом (ксерокс), наисати твір «Моя кімната» | ст. 37-39 чит. і переклад., ст. 40-42 вправи |
ст. 49-50 заповнити таблиці, ст. 48,50 чит. і перекладати, ст. 61-62 № 1-3 |