Фестиваль природничо-математичних дисциплін
В останній тиждень листопада відбувся традиційний фестиваль природничо-математичних дисциплін. Цього року він проходив під гаслом «Наукою переможемо!». Передова наука – це реалізація наших найсміливіших мрій, непереборне бажання і здатність змінити світ на краще, це вміння бути першим і по справжньому спроможним. Саме наука має стати потужною зброєю у відповідь на виклики сучасного світу.
Біля кабінету біології вчитель Боганець Н.П. разом з вчителями методичного об’єднання та учнями гімназії оформили інсталяцію «Наукою перемагаємо». Однією з родзинок фестивалю стали змагання «Інтелектуальне казино» для учнів 10-х класів та найкмітливіших біологів серед учнів 6- х класів. Виставка малюнків «Світ одноклітинних організмів», яку підготували гімназисти 6-их класів, з переглядом цього світу під мікроскопом вразила й інших учасників фестивалю. Учні та учениці 11- х класів здійснили пізнавально-патріотичний десант до учнів 6-х класів з виступом за темою «Адаптації організмів до навколишнього середовища. Зміни середовища під час війни».
На уроках інформатики учні 10-их класів активно обговорювали, чим інформаційні та новітні технології допомагають нашій країні на шляху до перемоги. Використовуючи добірки зображень, діаграм і мінімального обсягу тексту, гімназисти створювали інфографіки, перетворювали складну інформацію на легкозрозумілу й ділилися своїми креативними ідеями з однокласниками.
Безоператорні міношукачі, комплекси інтелектуального керування, багатоцільові надлегкі літаки, різноманітні дрони, Starlink, супутниковий зв'язок, інноваційні технології, штучний інтелект і багато іншого зацікавило гімназистів під час дослідження актуальної теми. Всі дійшли висновку, що Україна стрімко розвивається у прогресивних сферах і нові технологічні продукти з’являються кожного року, а розвиток технологій - один із шляхів до перемоги у війні.
У рамках фестивалю відбувся математичний турнір під назвою «Світ натуральних чисел мовою цифр» серед учнів 5-их класів. Вчителі Мельник Н.В. та Яременко В.А. поглиблювали знання гімназистів про натуральні числа та системи числення, розвивали їх математичне бачення та логічне мислення.
Пушкарук Т.М., вчитель математики, разом із учнями 7-Б класу провели пізнавальний захід під назвою «Математичний ярмарок», метою якого було привернення уваги дітей до математики, зацікавлення їх предметом, розвиток творчих здібностей, уваги, кмітливості, вміння нестандартно мислити, а також вшанування та збереження традицій українського народу. Діти із задоволенням беруть участь у таких заходах тому, що мають змогу проявити себе в нестандартних умовах. У змаганнях на кмітливість всі гімназисти з азартом шукали відповіді на задачі, які виходять за рамки програмного матеріалу. Всі із гарним настроєм визнали, що правий був Ф.Клейн, коли сказав : «...Математика – справа не тільки розуму, але також і фантазії...».
У захопливу подорож вирушили учні 6-х класів під керівництвом Агеєвої С.В. на уроці математики разом із винахідником, конструктором та вченим-океанологом, капітаном Немо. Гімназисти знайомилися з аборигенами, досліджували підводні глибини, відгадували загадки таємничого Сфінкса, побували у гостях веселого Кракена. Наприкінці подорожі на борту «Наутілуса» капітан Немо пригостив мандрівників солодощами.
Вчителями географії Семчерою І.В. та Бусюк В.В. разом з учнями 9-А і 10-Б класів був створений проєкт «Країни G-20 - лідери світової економіки». Доповідачі підняли актуальні теми економічної і політичної ситуації сьогодення та пояснили яку роль у світовій спільноті займають ці країни.
Протягом тижня учні 7х та 8х класів разом з вчителем хімії Михайлиною І.А. брали участь в майстер-класах із створення діодних світильників, окопних свічок, олійних каганців. Знайомились із хімічними джерелами тепла для розігріву їжі в польових умовах. Учні 10-А та 10-В класу підготували проєкти «Значення знань з хімії в екстремальних ситуаціях та під час війни».
Під час майстер класу із хімії «Свічки із мила», учні 9-х класів під керівництвом вчителя Теребіленко Л.В. спостерігали та допомагали зробити із мила свічку. Цей процес яскраво показав, як практично застосовувати здобуті знання на практиці. Вивчили склад мила, історію виникнення свічок, хімічний процес перетворення мила в стеарин, порівняли властивості, склад парафінових та стеаринових свічок, час горіння та яскравість світла кожної свічки. Набуті знання викликали цікавість у учнів, так як відповідають потребам сьогодення.
Ось таким плідним виявився цей тиждень. Ми вітаємо нашу учнівську молодь і бажаємо нових успіхів та яскравих перемог!