Завдання
Початкова школа
Предмет |
Клас |
Завдання |
Українська мова |
1 |
1 тиждень – Буквар с.52-59, читати с.72-75,читати; друкований зошит
с.48-55, виконувати завдання; 2 тиждень – Буквар
с.60-65, читати, с. 76-79, читати; друкований зошит с.56-61, виконувати завдання; 3 тиждень - Буквар
с.66-71, читати, с.80-83,читати; друкований зошит с.62- 64, виконувати
завдання. |
Математика |
1 |
1 тиждень – підручник с.101-104, виконувати усно; друкований зошит
с.32-35, виконувати завдання.; 2 тиждень – підручник
с.105-109, виконувати усно; друкований зошит
с.36-39, виконувати завдання; 3 тиждень - підручник с.110-113, виконувати
усно; друкований зошит с.40-43, виконувати завдання. |
Я досліджую світ |
1 |
З
30.03-10.04. Проєкт "Розкажи про
себе". З 13.04-24.04. Проєкт "Я живу в Україні ". |
Українська мова |
2 |
1 тиждень - с. 105-111 письмово виконувати вправи з
позначкою *ручка*, усно відповідати на запитання до вправ, запам'ятати
написання слів із словника. 2 тиждень - с. 112-119
письмово виконувати вправи з позначкою *ручка*, усно відповідати на
запитання до вправ, запам'ятати написання слів із словника. 3 тиждень - с. 120-128
письмово виконувати вправи з позначкою *ручка*, усно відповідати на
запитання до вправ, запам'ятати написання слів із словника. |
Літературне читання |
2 |
1 тиждень с. 110-116 (читати виразно, давати відповіді на запитання, виконувати
завдання до тексту); 2 тиждень с. 117-121 (читати виразно, давати відповіді на запитання, виконувати
завдання до тексту); 3 тиждень с. 122-127
( читати виразно, давати
відповіді на запитання, виконувати завдання до тексту). |
Математика |
2 |
1 тиждень - с. 107-110, зошит 31-34 2 тиждень - с.111-114, зошит 35-38 3 тиждень - с. 115-118, зошит 38-40 |
Я досліджую світ |
2 |
1 тиждень - с. 108-111 читати статті підручника, давати
відповіді на запитання; 2 тиждень - с. 112-115 читати статті підручника, давати
відповіді на запитання; 3 тиждень - с. 116-119 читати статті підручника, давати
відповіді на запитання. |
Англійська мова |
2 |
PB ст. 88-87,126 ABст. 72-81FG ст.48-55 |
Інформатика |
2 |
1 тиждень.Тема «Команди та виконавці».Виконати тести на
платформі МІЙКЛАС 2 тиждень.Тема «Команди та виконавці».Виконати тести на
платформі МІЙКЛАС 3 тиждень.Тема «Команди та виконавці». Виконати тести
на платформі МІЙКЛАС |
Українська мова |
3
|
1 тиждень – Впр. 392 – 407 виконати письмово; зошит Терещенко – урок 32, с.44; 2 тиждень – Впр. 408 – 417 виконати письмово; 3 тиждень – Впр. 418 – 426 виконати письмово; зошит
Терещенко – урок 33-36, с.45-49. Теоретич. матеріал: https://youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo; https://youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA Перевірні роботи – на ресурсі «Мій клас» |
Літературне читання |
3 |
1 тиждень – с. 89 – 109 читати,
розповідати; 2 тиждень – с. 159 – 170 читати, розповідати; «Перевір свої досягнення» – с.171, виконати
письмово; зошит – с.57-60 виконати письмово; 3 тиждень – с. 110-120 читати, розповідати. Перевірні роботи – на ресурсі «Мій клас» |
Математика |
3 |
1 тиждень - завдання 923-951 виконати письмово; 2 тиждень - завдання 952 – 981 виконати письмово; 3 тиждень - завдання 982-1011 виконати письмово. Теоретич. матеріал:
https://youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk; https://youtube.com/watch?v=hy-ZORf_VOo&t=2s Перевірні роботи – на ресурсі «Мій клас» |
Природознавство |
3 |
1 тиждень – підручник – с.129-134(опрацювати, дати
відповіді на питання) , зош. – с.46-48 – завдання виконати письмово; 2 тиждень - підручник – с.134- 141 (прочитати,
відповісти на питання); зош. – с. 49–виконати письмово; 3 тиждень - підручник – с.142- 146 (прочитати,
відповісти на питання) , зош. – с. 50-52 – виконати письмово. Теоретич. матеріал: https://youtube.com/watch?v=Y57245MkXkk&t=14s ; https://youtube.com/watch?v=IPspaNNLFpg Перевірні роботи – на ресурсі «Мій клас» |
Англійська мова |
3 |
PBст. 66-71ABст.64-69FGст. 52-57 Мій клас
PastSimpleознайомитися з теорією ,завдання 1-5 |
Інформатика |
3 |
1 тиждень.Ознайомитись з відео «Текстові редактори.
Уведення символів за допомогою клавіатури. https://www.youtube.com/watch?v=wajP6oe4fPU&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=24 Виконати практичну роботу. Надрукувати текст «Моя
Батьківщина» не використовуючи
форматування тексту. 2 тиждень.Ознайомитись з відео «Основні команди
редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити» https://www.youtube.com/watch?v=wajP6oe4fPU&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=24 Виконати практичну роботу. Виконати форматування тексту «Моя Батьківщина»
згідно зразка. 3 тиждень.Ознайомитись з відео «Таблиці в тексті:
орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць». https://www.youtube.com/watch?v=ksFAT7tFx3M&list=PLIappPLAjQQequxJJ72c1LhoxuGIfZF0a&index=13 Виконати практичну роботу https://www.youtube.com/watch?v=wukd_eBQEmU&list=PLIappPLAjQQequxJJ72c1LhoxuGIfZF0a&index=12 |
Українська мова |
4 |
Тема: Прислівник як частина мови М.С. Вашуленко, С.Г.Дубовик, «Українська мова», 4 клас:
с. 165, 169 вивчити правила Опрацювати усно вправи 323, 324, 326, 330 Письмово виконати вправи 325, 327, 328, 329, 331, 333,
334 О. В. Терещенко, «Зошит з української мови», 4 клас,
частина 2, с. 39-41 Перевірні роботи на платформі «Мій клас» |
Літературне читання |
4 |
Тема: «Світ дитинства в літературі» О.Я.Савченко, «Літературне читання», 4 клас: с.
155-166, читати, відповідати на запитання. Всеволод
Нестайко «Шурка і Шурко» скласти план, переказувати. |
Математика |
4 |
Теми: «Геометричні фігури на площині», «Площа фігури»,
«Задачі на знаходження площі прямокутника»,
«Одиниці площі» С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко,«Навчальний зошит»,
частина 3стр. 26-40 (опрацювати) С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко,«Працюю самостійно»,
частина 3: 1. Розв’язати задачі: 53, 54, 58, 70, 74 2. Знайти значеннявиразів: 55, 56, 59, 60, 63, 66, 71 3. Розв’язати задачі на знаходження площі фігури: 61,
62, 64, 68, 69, 73, 76 Теоретичний матеріал: https://youtu.be/7-5fXnxocUc (з 2:00:00) Перевірні роботи до тем на ресурсі «Мій клас» |
Природознавство |
4 |
Т.Г.Гільберг, «Природознавство», 4 клас: с. 147-154,
опрацювати статтю, відповідати на питання Т.Г.Гільберг, «Зошит з природознавства», 4 клас: с.
61-62 опрацювати письмово Теоретичний матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=JJiZZlGUo0o Перевірні роботи на ресурсі «Мій клас» |
Основи здоров’я |
4 |
Проєкт: «Я дослідник» (створення коаліції добровірусів) Завдання: придумати назву вірусу, який буде пов’язаний
зі словом посмішка, намалювати його портрет та описати його можливості. |
Англійська мова |
4 |
PBст.82-85, 88-89ABст.80-83,
86-87FG ст. 46-47,49-51 Презентація на тему Sportinglegends |
Інформатика |
4 |
1 тиждень.code.org курс 1 уроки 5-6 2 тиждень.code.org курс 1 уроки 7-8 3 тиждень.code.org курс 1 уроки 9-10 |
1-ші класи:
Галік О.П., 1-А клас , Мій клас, Вайбер-група
Панченко Н.А., 1-Б, Мій клас, Вайбер-група
Черкай І.Ф.,1-В, Мій клас, Вайбер-група
Черноус З.П.,1-Г,
Мій клас, Вайбер-група
Мельник І А., 1-Д, Мій клас, Вайбер-група
2-гі класи:
Репік Г.І., 2-А, Мій клас, Вайбер-група
Соломенник С.П., 2-Б, Мій клас, Вайбер- група
Стеценко Т.Ю., 2-В,
Мій клас, Вайбер-група
Доброгорська Г.В., 2-Г, Мій клас, Вайбер-група, learming.
ua, YouTube
Шишова Т.В., 2-Д, Мій клас, Вайбер- група, YouTube
Малахова Л.О., 2-Є, Мій клас, Вайбер- група, YouTube
3-ті класи:
Верченко В.С., 3-А, Мій клас, Вайбер-група, Zoom, YouTube
Третяк Л.М., 3-Б, Мій клас, Вайбер-група, Zoom, YouTube
Cтоляренко С.О., 3-В, Мій клас, Вайбер-група, Zoom,
YouTube
Отрошенко Н.М., 3-Г, Мій клас, Вайбер-група, Zoom,
YouTube
Ящук Т.Л, 3-Д, Мій клас, Вайбер-група, Zoom, YouTube
4-ті класи:
Вороніна І.А., 4-А, Мій клас, Вайбер-група
Марчук С.Л., 4-Б, Мій клас , Вайбер-група
Левченко О.С., 4-В, Мій клас, На урок, Вайбер-група
Знаєнко Г.Ю., 4-Г, Мій клас, На урок, Вайбер-група
Рожко А.В., 4-Д, Мій клас, Вайбер-група, На урок, Zoom
5-11 класи
Предмет |
Клас |
Завдання |
Математика
|
5-А,Б,В,Г |
§34
№928, 935, 936, 938, 942, 944, 945, 946, 947 |
5-Д |
Переглянути
відео уроки Топ Школа "відсотки, середнє арифметичне". https://www.youtube.com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg Із
шкільного підручника виконувати номери по цих темах, виділені зеленим
кольором. |
|
6 |
підручник
§34,35,36 (виписати правила, вивчити) №
953,955,957,961,965,978,980,993,995,1003. https://www.youtube.com/watch?v=s5MI3K-6OCs&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=23 https://www.youtube.com/watch?v=2ixPH7Y8xV8&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=24 підручник
§37,38(виписати правила, вивчити) № 1025,1029,1031,1035,1054,1056 https://www.youtube.com/watch?v=AYtqZmyleME&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=26 підручник
§39(виписати правила, вивчити) № 1075,1083,1090,1093 https://www.youtube.com/watch?v=duVJtP5juMg&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=27 https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=28 |
|
Алгебра |
7 -А,Б,В,Є |
підручник §19 №
708,710,718,720,722; Збірник стор. 104 контр.робота № 4;5 https://www.youtube.com/watch?v=Zk20QFlyA_0 https://www.youtube.com/watch?v=j31fUiXYwuw https://infourok.ru/videouroki/3080 §20,21 № 766,774,778,794,796,807 |
7-Г,Д |
§25 №929, 932, 951, 955, 957, 961, 964, 966 |
|
8 |
П.17 № 560, 561,
573, 574 Збірн. К.р. 4 на
ст. 89, 94. Зробити №8 |
|
9- А,Б,В,Д |
Переглянути
відео уроки Топ Школа "Комбінаторика, ймовірність, статистика". https://www.youtube.com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg Читати в шкільному підручнику пункти 21-23 та
виконувати номери, виділені зеленим кольором з цих тем. |
|
9-г |
§18 №18.21, 18.23, 18.25, 18.27, 18.29, 18.33, 18.43,
18.45, 18.47 |
|
10 |
П.20 Правила обчисленняпохідних. Вивчити формули,
переписати приклади. №20.1-20.12 https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps П.21 Рівняння дотичної (рис.21.1, формула, задач)
№21.1-21.7) https://www.youtube.com/watch?v=8GaQ-0iEBnY П.22 Ознаки зростання і спадання функції (вивчити та
переписати теореми 22.1-22.3, задача 1,2 №22.1-22.10, https://www.youtube.com/watch?v=WnwgWM2j4P4 Тренуватися: https://zno.osvita.ua/mathematics/ |
|
11 |
підручник
§14 № 14.10; 14.12; 14.14;
14.16; 14.18. підручник
§15 № 15.6; 15.10; 15.12;
15.13; 15.15 https://www.youtube.com/watch?v=y03kKKaJc3E&list=PLYeu7IyFVZj8iEZmxLabNlRARY0o6WuKv&index=56 Збірник (Мерзляк 2015) стор.22 № 123; 129; 132; 144;
170. Стор 74 https://www.youtube.com/watch?v=NORqFoG5pW0&list=PLYeu7IyFVZj8iEZmxLabNlRARY0o6WuKv&index=53 https://www.youtube.com/watch?v=KAGMqyvnJjo&list=PLYeu7IyFVZj8iEZmxLabNlRARY0o6WuKv&index=55 https://www.youtube.com/watch?v=Opr9xs-ofhs&list=PLYeu7IyFVZj8iEZmxLabNlRARY0o6WuKv&index=61 https://www.youtube.com/watch?v=bDgiLtLb9tY&list=PLYeu7IyFVZj8iEZmxLabNlRARY0o6WuKv&index=62 |
|
Геометрія |
7- А,Б,В,Є |
підручник §20 №
522, 524,526; §21 № 550,553,558,559 збірник стор.90 Контр. Робота № 4 |
7-Г,Д |
Збірник задач
варіант 2 №140 - 148 |
|
8 |
П.19, П. 20, №647, 652,
653, 654, 655, 667, 669, 670, 673, 674, 680 |
|
9-А,Б,В,Д |
Переглянути
відео уроки Топ Школа "Переміщення". https://www.youtube.com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg Читати в шкільному підручнику параграф 5, пункти 17-19
та виконувати номери, виділені зеленим кольором з цих тем. |
|
9-г |
§§18,19 №18.28, 19.15, 19.17, 19.19, 19.26 Ат. Робота №50 |
|
10 |
П.40 Додавання і
віднімання векторів (письмово відп.на питання) №40.1-40.16 https://www.youtube.com/watch?v=UdmG4JU2L4o П.41 Множення вектора на число (письм.відп.на питання)
№41.1-41.23 |
|
11 |
Збірник (Мерзляк 2015) стор. 79 № 383; 384; 385; 386. https://infourok.ru/videouroki/1477 повторення, підготовка до контрольної роботи) Збірник (Мерзляк
2015) стор. 79 № 355; 357; 366; 368.
Стор. 94 контр робота №5. |
|
Географія |
6 |
§47--53 |
7 |
§41-42; §43-46; §47-49. |
|
8 |
§ 44-48 |
|
9 |
§36-38. Проведіть дослідження: «Які сучасні тенденції розвитку світового ринку
сировини, готових виробів та послуг?» |
|
10 |
§35-38. Країни Америки. Проведіть дослідження: «Економічна взаємодія вздовж державного кордону
між Мексикою та США» https://drive.google.com/file/d/0ByiY8CVUY16dYThxWl9kQ0xWRnc/view |
|
11 |
§ 17-19 |
|
Інформатика |
5 |
Повторити та
опрацювати тему “Алгоритми та програмування” урок № 1, 2, 3 на порталі МІЙКЛАС https://miyklas.com.ua/p/informatica#program-5-klas Code.org курс 2 урок 7,8
|
6 |
Code.org курс 3 виконати завдання 13-15 |
|
7 |
Code.org курс 3 урок 12-14 |
|
8 |
с.206 № 10,
11 у Word блок-схема, № 14 в Excel; с. 213 № 8 в
Excel; с. 216 № 8 в
Excel. |
|
9 |
https://prometheus.org.ua/courses-catalog/ курс на
вибір Подивитись
фільми: «Гра в імітацію» та «Соціальна мережа» |
|
10 |
https://prometheus.org.ua/courses-catalog/ курс на
вибір Подивитись
фільми: «Гра в імітацію» та «Соціальна мережа» |
|
11 |
https://prometheus.org.ua/courses-catalog/ курс на
вибір Подивитись
фільми: «Гра в імітацію» та «Соціальна мережа» |
|
Фізика
|
7 |
Лабораторна робота №10 (завдання на «Мій клас»). §29, впр.29 (2,3). «Мій клас»: тести «Виштовхувальна сила в газах. Повітроплавання.» https://m.youtube.com/watch?v=p5A1MpQff2U https://m.youtube.com/watch?v=AX313AycbQ8 https://m.youtube.com/watch?v=G6Y1msVaGyQ https://m.youtube.com/watch?v=KV8bSIAGPdk Тести с.192-193 (підготовка до к.р.). Контрольна робота (завдання на «Мій клас»). С.198 – обрати проект або експеримент, вислати на пошту до 17.04. §30, впр.30 (2, 6, 7). «Мій клас»: тести «Механічна робота». https://www.youtube.com/watch?v=Fhve2rlNBek §31, впр.31 (7, 10). «Мій клас»: тести «Потужність». https://m.youtube.com/watch?v=G08rHl2LQdU |
8 |
§§ 26-28 повторити. § 29, стор. 127, приклади
розв’язування задач; №№ 202-228; 229-231. Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
Задніпрянець І.І. https://www.youtube.com/watch?v=Eb2rK7eNCVU Електричний струм в металах. https://www.youtube.com/watch?v=uuekkcxJ5K0 Сила струму. https://www.youtube.com/watch?v=kk4kagFpmio Сила струму. Амперметр. https://www.youtube.com/watch?v=XaZfEBqGD5Y Електрична напруга. Вольтметр. https://www.youtube.com/watch?v=L3lPk5sD8ao Електрична напруга. Вольтметр. https://www.youtube.com/watch?v=oHUW4qppa6s Послідовне з’єднання провідників. https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk Послідовне і паралельне з’єднання провідників. https://www.youtube.com/watch?v=MBEkXOVcjsE Електричний опір провідника. https://www.youtube.com/watch?v=g6rahs95UWE Закон Ома для ділянки кола. |
|
9 |
§ 33-35, стор. 181 №№ 221-237; стор. 182 №№ 242-250. Навчальні проекти: ·
Рух штучних супутників Землі. ·
Космічні швидкості. ·
Україна – космічна держава. https://www.youtube.com/watch?v=ytLpLoYTGEU&t=20sІнерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона https://www.youtube.com/watch?v=N4kFmSPfR3M&t=28s Гравітаційні сили
Закон всесвітнього тяжіння. |
|
10 |
Фізика. 10 клас. За ред. В.Г.Бар’яхтара,
С.В.Довгого.2018. § 26, вправа 26 (1-4); § 27; вправа 27 (усно); § 28,
вправа 28 (2-5); § 29, вправа 29 (2-4); § 30. Фізика. 10 клас. Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О. 2018. § 18, вправа 17 (1-7); § 19, вправа 18 (1-4); § 20,
вправа 19 (1-6); § 21, вправа 20 (-5). Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
Задніпрянець І.І. https://www.youtube.com/watch?v=Ii8DoralFvo Основи МКТ газів. https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo Ідеальний газ. Основні положення МКТ газів. https://www.youtube.com/watch?v=RxJEIGZlBwg Рівняння стану ідеального газу. https://www.youtube.com/watch?v=nxilCMD4dG8Ізопроцеси. Газові закони. |
|
11 |
§ 29-32 повторити. Домашня лабораторна робота
«Спостереження інтерференції та дифракції світла». § 33, вправа 33 (2-6); § 35, проекти. § 34, вправа 34 (1-10). Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
Задніпрянець І.І. https://www.youtube.com/watch?v=WCdeV2nWKTU Інтерференція світла. https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw Інтерференція світла. https://www.youtube.com/watch?v=umDaKXIDa44 Інтерференція хвиль. https://www.youtube.com/watch?v=P7HbG-iDi8s Лабораторна робота. Спостереження інтерференції та дифракції світла. https://www.youtube.com/watch?v=vMdn-s6OelQ Дифракція світла. https://www.youtube.com/watch?v=oKOOVhpeqV4 Дисперсія світла. https://www.youtube.com/watch?v=earoUYNFckw Поляризація світла. https://www.youtube.com/watch?v=UMF0HnznuLc Квантові властивості світла. Світлові кванти. https://www.youtube.com/watch?v=IB8Z4kZ1h9s Тиск світла. Фотони. |
|
Астрономія |
11 |
Тема 6 (до кінця);
тема 7; тест на Fizmetodika.blogspot.com. Блог учителя фізики
Задніпрянець І.І. Проекти (тематика на Fizmetodika.blogspot.com. Блог
учителя фізики Задніпрянець І.І. |
Хімія
|
7 |
§§ 31 -35; Робочий зошит, ст.104 -120 https://www.youtube.com/watch?v=ZSkwbhlM_fk |
8 |
п.39-42, №155-161 с.218 https://www.youtube.com/watch?v=bsUVuMNRfkY https://www.youtube.com/watch?v=k5Pblni_8BM https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi-1 |
|
9 |
П.30-33, №220,224,229,231,240-242 |
|
10 |
§§ 30 – 33; Робочий зошит, ст. 92 – 101 https://www.youtube.com/watch?v=sIwfATudmww https://www.youtube.com/watch?v=KnBJRt149SA |
|
11 |
П.32-35, №21-32 с188, проекти |
|
Основи здоров’я |
5 |
§24-28 читати і відповідати на запитання. Скласти і оформити в зошиті пам’ятку безпечної
поведінки з незнайомцями. |
6 |
§23-28 читати і відповідати на запитання. Описати кілька конфліктів за планом, вказаним на
сторінці підручника. |
|
7 |
§23-25
опрацювати теми і відповідати на запитання ІІІ і ІV рівня; у зошиті написати по 5 прикладів чинників, що
сприяють та що загрожують здоров’ю і безпеці людей. |
|
9 |
§16-23 опрацювати теми
і відповідати на запитання ІІІ
і ІV рівня. |
|
Біологія |
6 |
§ 45, 46 |
7 |
§ 45, 46 |
|
8 |
Тема «Вища нервова діяльність» (початок) Підручник, ст. 208-228 Зошит: Ст. 80-90 Для обов’язкового перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=s07WmqY_nr4 https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk&t=9s https://www.youtube.com/watch?v=bfRswQjdFN0&t=113s Додаткові джерела: https://www.youtube.com/watch?v=wsCjlkgp67g https://www.youtube.com/watch?v=U5uEk2ECdGc https://www.youtube.com/watch?v=1fZnQkhP5ww https://www.youtube.com/watch?v=5ejUIKmo14U «Цікава наука», цикл відео про властивості мозку. |
|
9 |
Тема: «Клітина. Будова та функції складових клітини» Підручник. Параграфи: 9-15 Зошит: ст.76-91 Для обов’язкового перегляду: Модуль «Клітина» на каналі
«EdEra»(продовження) Конспект теми за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1tEV4_r0cGHaPbRAWIfVWYWoYhdzRKsgs/view?usp=sharing Додаткові джерела: https://www.youtube.com/watch?v=bBymW0PtVT0 https://www.youtube.com/watch?v=weKmbFRMFVE https://www.youtube.com/watch?v=WRgru04aN7M&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=44 https://www.youtube.com/watch?v=3u7em8wqe3Y&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=45 https://www.youtube.com/watch?v=efTMcD8-_28&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=46 |
|
10 |
Підручник. Параграфи: 39-42 Тема Розмноження та розвиток організмів. Зошит. Ст.89-99 Обов’язкові джерела: http://biologiyaiekologiya.blogspot.com/2018/08/4.html https://www.youtube.com/watch?v=_M636FZSbL4 https://www.youtube.com/watch?v=sPIiJzlydjQ https://www.youtube.com/watch?v=mPQLLf6f3BQ https://www.youtube.com/watch?v=6pdtHZLJypo&t=37s |
|
11 |
Підручник. Параграфи 34-41 Тема: Сталий розвиток та раціональне
природокористування Зошит. Ст.77-94 Обов’язкові джерела: https://www.youtube.com/watch?v=POgYUs8XZoo https://www.youtube.com/watch?v=Hbr0H6Bf_q8&list=PLIGNgJeEMVGO5uogbAXxL6E_quRotZ4gH&index=11 |
|
Мистецтво |
5 |
1.Музичні та хореографічні ансамблі. Підр. Л.Масол
Мистецтво,стор.194-199.Прочитати, вивчити поняття, прослухати музичні
твори,вказані у параграфі, відповісти на запитання з позначкою?! https://www.youtube.com/watch?v=hEvUXqX18nU 2. Архітектурі ансамблі. Підр.Л.Масол Мистецтво,
стор.200-203. Зробити аплікацію вітража.Вивчити визначення. |
6 |
1.Натюрморт.Підр.Л.Масол Мистецтво,стор.172.Намалювати
натюрморт за бажанням.Вивчити визначення. https://www.youtube.com/watch?v=RrpG8dfM9Tk&list=PL4EJuqHmGQmFe8QrOlq5qaAmPnpNkuz07 2.Музика і театр:увертюра,інтродукція.Підр.Л.Масол
Мистецтво,стор.176.Вивчити поняття, прослухати музику,відповісти на
запитання. 3. Підр.
Л.Масол, стор.178.Визначення. https://www.youtube.com/watch?v=3dKstrJsGtQ Намалювати натюрморт з фруктами. 4.Опера-балет. Підр.Л.Масол,
стор.182.Слухання(фрагменти)М.Ж.Равель Опера-балет «Дитя і чари». |
|
7 |
1.Рок-музика.Підр.Л.Масол Мистецтво,стор.118.Слухання,
дати відповідь на запитання. 2. Музичний театр: рок-опера. Підр.Л.Масол
Мистецтво,стор. 126.Дати відповідь на запитання. Слухання: Л.Уоббер «Ісус
Христос-суперзірка». 3.Дизайн середовища:інтер`єр.Підр. Л.Масол
Мистецтво,стор.129.Розробити зразок інтер`єру (за бажанням).Хто має практику
–можна використати гру Майнкрафт. 4.Ландшафтний дизайн. Підр.Мистецтво,
Л.Масол,стор.135-146. Завдання як у 3 уроці. |
|
9 |
1.Постмодернізм.Підр.Л.Масол
Мистецтво,стор.96.Визначення.Презентація: «Постмодернізм в живописі»,
«Постмодернізм в скульптурі»- на вибір. 2.Постмодернізм: презентація на тему «Поп-арт»,
«Кінетичне мистецтво», на вибір. 3.Кіномистецтво. Л.Масол, підр.Мистецтво,
стор.112-123.Визначення.Подивитись фільми про українських митців, які
пропонує підручник.Презентація. https://www.youtube.com/watch?v=FWYv_ErmpyY 4. Жанри і стилі кіно. Підр. Л. Масол, стор. 124 https://www.youtube.com/watch?v=-y8QSmCoJ-U Українське кіно.Підр. Л. Масол,стор.148. Презентація. |
|
10 |
Підготувати презентацію на тему «Культура
далекосхідного регіону» |
|
11 |
Тема6.МИСТЕЦТВО ЄВРОПЕЙСКОГО КУЛЬТУРНОГО РЕГІОНУ.
1.Архітектура античності, романського і готичного стилів.Л.Масол, підр.стор.92.Презентація. Античне мистецтво: https://www.youtube.com/watch?v=M2r4sBVugI4 Романське мистецтво: https://www.youtube.com/watch?v=Xazl4j0Mwcg Готичний стиль: https://www.youtube.com/watch?v=Vo1LA-13poE Готичні собори: https://www.youtube.com/watch?v=nROXTDjNid0 2. Архітектура Відродження, бароко, рококо. Підр. Л.
Масол, стор. 98. Презентація. https://www.youtube.com/watch?v=5Sc_HRtD_TU 3. Архітектура: класицизм, модерн, конструктивізм,
хай-тек, біо-тек, еко-тек. Підр. Л. Масол, стор. 99-102. Презентація. https://www.youtube.com/watch?v=aQYJi21mGtE Класицизм, архітектура, Франція: https://www.youtube.com/watch?v=tUvqLhx4sjw 4. Скульптура античного, романського, готичного стилів.
Презентація на вибір. Підр. Л. Масол, стор.103. Античне мистецтво: https://www.youtube.com/watch?v=aMmQ8GKB7pU Скульптура в Давньому Римі: https://www.youtube.com/watch?v=uLSyVKcD-eU Скульптура готики: https://www.youtube.com/watch?v=ovDQb9y4hP8 5.Скульптура бароко, рококо.Презентація. Українська скульптура доби бароко: https://www.youtube.com/watch?v=l73PxJp-1J0 Мистецтво рококо: https://www.youtube.com/watch?v=sa5FAicdWG8 6.Скульптура епохи класицизму, модерна.Підр. Л. Масол,
стор.106.Презентація.Визначення-повтор. Скульптура доби класицизму: https://www.youtube.com/watch?v=0DOrLnyuofU Сучасна скульптура: https://www.youtube.com/watch?v=1tPOymCe1xM 7. Європейський живопис епохи
Середньовіччя.Підр.Л.Масол, стор.109. Презентація на вибір (Мозаїки,фрески,
іконопис,книжкова мініатюра,вітражі). 8. Живопис епохи Відродження.Підр. Л. Масол,стор.112.Презентація на вибір. Живопис епохи Відродження: |
|
Природознавство |
5 |
§33-38 опрацювати
і відповідати на запитання усно. Ознайомитися
зі «Сторінкою ерудита» в кінці кожного параграфа |
Українська мова |
5
|
§40, 41; вправи 472, 473, 475, 476, 481, 482, 483, 485,
486, 487 |
6 |
§54, 56, 57 вправи 458, 462, 475(письмово), 479, 484,
487, 489, 492 |
|
7 |
§35 Впр. 454, 467, 478; § 36 Впр. 487, 490, 498 https://www.youtube.com/watch?v=F871h4Og8Pg&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=fnE-nQK70f0&feature=youtu.be |
|
8 |
Урок 58 впр. 2, 3 (с. 265); впр. 5 (с. 266); впр. 4
(с.272), впр.5, 6 (с.273). Урок 61 впр. 4,5 (с. 275); впр. 10,11 (с.276).
Урок 62 впр 10,11 (с.279) |
|
9 |
§32,33.впр.1 (с.112), впр.3 (с.113), впр.5 (с.114),
впр.1 (с.116), впр.4,5 (ст.118) |
|
10 |
ПідручникО.Глазової§ 37-43 Впр. 312, 321, 338,
344, 353, 359, 364
https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE&feature=share https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE&feature=share https://www.youtube.com/watch?v=9BrtvXWZtSY&feature=share https://www.youtube.com/watch?v=9BrtvXWZtSY&feature=share
|
|
11 |
Підручник Авраменка §44, впр.5,7; §45, впр.4, 5. 7; §46
впр.4,5,7; §47 впр.5, 7; §48 впр. 5, 6(А), 7. https://www.youtube.com/watch?v=3-yLeZHx_h8 https://www.youtube.com/watch?v=V1i7JfXKrWI |
|
Українська література |
5
|
1. Олена Пчілка "Сосонка"прочитати. 2. М. Рильський "Дощ", "Осінь-маляр із
палітрою пишною..." (один з віршів напам'ять). 3.Г.Тютюнник "Дивак" прочитати, скласти план
оповідання. |
6 |
1.Л.Глібов «Щука»,
«Муха й Бджола», «Жаба й Віл» вивчити байку за вибором. 2.С.Руданський.
Співомовки. 3.П. Глазовий
«Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала» вивчити 2 гуморески
напам'ять. |
|
7 |
1.Л.Пономаренко " Гер переможений" 2.Олег Ольжич "Захочеш - і будеш" 3.Олена Теліга"Сучасникам" 4.О.Гаврош "Неймовірні пригоди Івана
Сили"(прочитати, скласти ланцюжок подій) https://www.youtube.com/watch?v=kuWyJC9SMa0&list=RDCMUCenvGHtggjiFcdb46nFry9w&start_radio=1&t=22 |
|
8 |
1.В.Дрозд "Білий кінь Шептало" прочитати і
скласти літ. портрет твору. https://www.youtube.com/watch?v=VGLk6imaXik 2.Ю.Вінниченко "Місце для дракона" прочитати
і скласти цитатну характеристику героїв |
|
9 |
Тема жіночої долі у творах Т.Шевченка. Поеми
"Наймичка", "Катерина". Художній аналіз творів. Читати
с.240-248. |
|
10 |
1.Леся Українка.
“Contraspemspero!” вивчити напам’ять, «Слово, чому ти не
твердая криця...», «Мріє, не
зрадь!..», «Стояла я і слухала весну...»; драма-феєрія «Лісовапісня» 2.Микола Вороний.
«Блакитна Панна» вивчити напам’ять, «Інфанта». https://www.youtube.com/watch?v=WvBC8NMQ4SY&feature=share |
|
11 |
1.
Г.Тютюнник
«Три зозулі з поклоном» прочитати. 2. Ліна Костенко «Маруся Чурай» прочитати,
аналіз образів. 3. В.Стус «Господи, гніву пречистого» |
|
Зарубіжна література |
5 |
1.Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»прочитати,
скласти план. 2.Туве Янсон «Капелюх Чарівника». Записати
характеристику кожного персонажаhttp://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-5-7-klas-zarubizhna-literatura-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/?fbclid=IwAR3V4MIbUMuG_VKAbRkTzd-qq1c0n0q7afzHZJpqXsn_ucZhUeWrUTm43Gw |
6 |
С. 203-204, скласти анкету Р.Шеклі. Роберт Шеклі «Запах думок» прочитати |
|
7 |
С.203-204 , скласти анкету ОʼГенрі, «Дари волхвів»,
«Останній листок» прочитати (с. 207 - 238) |
|
8 |
С.210-216, 219-221 прочитати, відповіді на питання. С.222-227 – конспект. С.228-231 – у зошиті стрічка подій. Мольєр «Міщанин-шляхтич» прочитати, скласти ланцюжок подій.http://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-8-klas-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/
|
|
9 |
С.134- 139 – конспект. С.140-142 – записати в зошиті у вигляді хмарки Генріх Ібсен «Ляльковий дім» прочитати, записати сюжетний ланцюжок http://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-9-klas-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/ |
|
10 |
С. 149-156, скласти анкету Ш.Бодлера, с.156-165
опрацювати
|
|
11 |
Е.Гемінґвей «Старий і море» https://www.1000z.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/rozdil-6-e-m-gemingvej/ https://www.1000z.com.ua/ekspers-uroki/ekspres-urok-16/ Ґ.Ґ.Маркес «Стариган із крилами» прочитати https://www.1000z.com.ua/ekspers-uroki/ekspres-urok-17/https://www.1000z.com.ua/ https://www.1000z.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/rozdil-7-teatr-absurdu/ |
|
Історія України |
5 |
§ 21,22, письмово с.129, завдання 8; тренувальні тести:
interactive.ranok.com.ua |
6 |
§
46,47,48(практ.робота—письмово);тренувальні
тести: interactive.ranok.com.ua |
|
7 |
§20 - 23; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
8 |
§29,30,31,32, відповідати на запитання; тренувальні тести:
interactive.ranok.com.ua |
|
9 |
§ 30,31, практ. роб.с.249—письмово; тренувальні тести:
interactive.ranok.com.ua |
|
10 |
§33-36; відповідати на
запитання, карта 17, 18, 19. тести письмово за QR-кодом; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
11 |
§28, письмово с.
261 завд.17, с.262 завд.23; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
Всесвітня історія |
7 |
§23-25; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
8. |
§22,23(відп. на запит.10,с.210); тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
9 |
§22,23,24,запитання 6 с.187 письмово; тренувальні
тести: interactive.ranok.com.ua |
|
10 |
§31-34, с.177тести письмово
за QR-кодом; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
11 |
§22,23, письмово
тестові завдання на с. 206-208; тренувальні тести: interactive.ranok.com.ua |
|
Правознавство |
9 |
§21, практична робота№7, пит1,2,3,4' |
Громадянська
освіта |
10 |
С. 142-157; тести с.157-158 і за кодом письмово |
Англійська мова |
5 |
SBст.94-98 ,101WBст.90-94,97 |
6 |
SBст.98- 110WBст. 94-106 My English Lab Модуль 8,9 |
|
7 |
Workbook ст.71-76 ст. StudentBookст.72-78 Мій клас –
Relative clauses |
|
8 |
SB ст.88-89 написати 10 речень до тексту на
T/FWBст.84-85 , 123-124 написати лист-скаргу |
|
9 |
Модуль 7 (SB +WB ) слова модуль 7 вчити |
|
10 |
WB ст.50-57SB
ст. 54-60 Мій клас vocabulary Shopping
.Grammar : modal verbs , question tags |
|
11 |
WBст. 108-119SBст.112-123 Мій клас Phrasalverbs |
|
Німецька мова |
5 |
Meine Familie LB. S. 52, Üb. 1, 2
S. 53, Üb. 3 читати |
6 |
Meine Stadt AB. S. 55 -
записати переклад S. 48 Üb. 1, 2 |
|
7 |
ABст.48-55LBст.50-58 |
|
8 |
ABст.50- 55LBст. |
|
9 |
LB. S. 56 - Üb. 5a
( вчити слова)
АВ. S. 109 Üb. 5.1 |
|
10 |
LBст 40-49 Übст 12, 15 14 17 ABcт 100-111 |
|
11 |
Повторити неправильні дієслова ,повторити минулий час Perfekt ,скласти розповідь
в минулому .Dativ , прийменники
місця вивчити ,описати кімнату. |
|
Данська мова |
5 |
Проект «Моя улюблена їжа» |
6 |
Проект «Моя улюблена їжа» |
|
7 |
Проект «Моя улюблена їжа» |
|
8 |
Проект «Творчість Г.К.
Андерсена» |
|
9 |
Проект «Королівська сім’я
в Данії» |
|
10 |
Проект «Чим відрізняється
освітня система Данії від системи України» |
|
11 |
Проект «Замки в Данії» |
|
Норвезька мова |
5 |
T.b,стор.92-97,
стор.102-103 A.b,
стор. 60-63 Вивчити назви одягу |
6 |
T.b стор135-137 стор.152-157 A.b стор.119-123 Вивчити слова на
тему " Родина" |
|
7 |
T.b стор.90-97 A.b стор.105-110 Опис погоди. |
|
8 |
TBст 160-164
читати , перекладати ст187- 189
повторити правила ABст 215-216 ст.217-220 |
|
9 |
ст. 35.-39 в Tekstboka,
прочитати, перекласти, вивчити нові слова.
Вправи 12-20 ст. 45-51 в Arbeidsboka, повторити наказовий
спосіб, вищу та найвищу ступінь порівняння прикметника. https://www.youtube.com/watch?v=p22Ukafw0w8 https://www.youtube.com/watch?v=mNp7GbYfZiQ |
|
10 |
ст. 69-73 в
Tekstboka: прочитати, перекласти, вивчити нові слова.
Вправи 14-18 ст. 85-87, повторити непряму мову. https://www.youtube.com/watch?v=6pUpflBHATc |
|
11 |
ст. 113-115 в Tekstboka:
прочитати, перекласти, вивчити нові слова. Вправи 5-11, ст. 141-144.
Прийменники часу та пасивна форма дієслова. |
|
Шведська мова |
5 |
LB. S. 56 - Üb. 5a
( вчити слова)
АВ. S. 109 Üb. 5.1 |
6 |
LB. S. 56 - Üb. 5a
( вчити слова)
АВ. S. 109 Üb. 5.1 |
|
7 |
LB: ст. 62-72; OB: ст. 54-62 |
|
8 |
OB ст 38-39 описати
кімнату |
|
9 |
LB: ст. 82, 85-89, 52-55, 60-61; OB: ст.
50-52, 31-38 |
|
10 |
K B ст 106-107 |
|
11 |
Повторити слова останнього модуля, скласти з ними
речення. |
|
Фінська мова |
5 |
Ahaa! ст. 104. В. 19, ст. 105. В. 21, ст. 107. В. 22 |
6 |
Ст. 218-230 |
|
7 |
SuomenMestari ст. 193-194 текст, переклад слів + с. 207 В. 3. (завданнядо тексту) |
|
8 |
8-В: 'Suomenmestari 2' ст. 181-190 |
|
9 |
Ст. 76-80 |
|
10 |
'Suomenmestari 4' ст. 246-255 |
|
11 |
'Suomenmestari 4' ст. 246-255 |