Домашні завдання з усіх предметів на час карантину
Класи
Предмет |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Українська мова |
§37; завести новий зошит і виконати вправи
441, 442, 445 |
§35, 37, 38; впр. 297, 299, 313, 316, 320,
321 |
§30, впр.353, 356, 357, 358, 430, 431; с. 198 – 200; написати нарис |
Урок 40, впр. 2 (с.207); впр.3,4 (с.208) |
Письмовий твір-есе «Що робить мене
щасливим» (з використанням СПР); впр.4 (с.104); §28, 29 |
Написати есе на одну з тем: «Життя в
гармонії з природою», «Чого варто уникати в спілкуванні», «Ціна недбалості»; §25,26 впр.196, 197, 205 |
11-Б Тести Авраменка с.215-220, підкеслити ГО 11-А,В Авраменко вар.7,8 |
|
Українська
література |
Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».
Прочитати повість, скласти план |
Емма Андієвська «Казка про яян», «Говорюща
риба» скласти план; прочитати
В.Нестайко «Тореадори з Васюківки» |
Л.Костенко «Кольорові миші», «Чайка на
крижині» знати зміст; «Крила» вивчити напам’ять |
Біографія М.Коцюбин-ського; знати зміст
повісті «Дорогою ціною» |
Завдання №3 (письмовий твір) с. 216;
с.218-223 опрацювати, записати періоди творчості Т.Шевченка |
Прочитати М.Коцюбин-ський «Цвіт яблуні»,
«Тіні забутих предків»; аналіз творів
|
11-Б У зошиті записати аналіз творів О.Довженка
«Зачарована Десна», «Україна в огні»; записати, що любили, а що не любили
герої «Зачарованої Десни» 11-А,В О.Довженко «Україна в огні», аналіз |
|
Зарубіжна
література |
5-Д Прочитати Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» 5-А,
Б, Г Прочитати Е.Портер «Полліанна»; Л.Керролл
«Аліса в країні Див» |
Прочитати В.Короленко «Сліпий музикант» |
7-А,Б Прочитати Дж.Олдрідж «Останній дюйм» 7-В,
Г Прочитати О.Грін «Пурпурові вітрила» |
8-А,
Б, В с.119-128; поезія Лі Бо, Ду Фу 8-Г,
Д Прочитати В.Шекспір «Ромео і Джульєтта»,
Сервантес «Дон Кіхот» (І частина) |
Прочитати М.Гоголь «Ревізор», «Шинель» |
Написати твір-роздум на одну з тем:
«„Злочин і кара” Ф.Достоєвського як поліфонічний роман», «Істинні й хибні
мотиви злочину Раскольнікова» |
Підготуватися до тестування за змістом
М.Булгакова «Майстер і Маргарита»; зібрати матеріал до творчої роботи «Лист
булгаківському героєві» |
|
Історія України |
с.66-77 §10 повторити, §11-13 |
§39-42 Підготувати повідомлення «Александр
Македонський» |
7-А,
В §13, 14, підгот. до С. р.; повторити §11-14 7-Б,Г §13 повт.,§14, заповнити табл. стор.138
завд.10 §15-16 |
§22 – 28 повторити, підготуватися до
контрольної роботи
|
§21 повторити, §22 конспект; запитання 1-11
(с.201) письмові відповіді |
§27(конспект); повідомлення «Голодомор
мовою документів, свідчень, чисел» (письмово) |
11-В § 24, 25 письмові відповіді на запитання
після параграфа 11-А,Б §23-26 11-Б підготув. до К.р. |
|
Всесвітня історія |
«Мій
Київ» с.15-31 |
|
7-А,
В §15,16; запитання 1-9 (с.126) усно |
§12-14 повторити; §15, 17 вивчити |
9-А,
Б, В, Г, Є §17-18, відповіді на запитання 9-Д §16, 17, 18 відповіді на запитання |
§20-25 повторити; §26-27 конспект
|
11-В §4 відповіді на запитання усно; творче
завдання №2 с.51 письмово; §5 конспект 11-А,Б Підгот. до К.р. по темі «Друга світова війна» §7-9 |
|
7-Б,Г §12-14
|
||||||||
«Людина і світ» Теми ІІ-V |
||||||||
Англійська мова |
S.b. ст. 68-67 W.B. ст.64-64,62 |
Across Ukraine Ст.18-20 |
S.B.ст.57 Проект «Подорожуючи своєю країною». Опрацювати слова Модуль 6 S.B. ст 58. W.B. ст.56 |
Модуль 5 S.B.ст.70-71 W.B.ст.64-65 |
S.B.ст. 70-71 W.B.65-67 Модуль 5 вивчити слова |
S.B.ст.45 вивчити текст W.B.ст. 40-41 |
S.B.ст. 107,108,109 W.B.ст.101,102-105 |
|
Німецька мова |
L.B.ст. 44-47 впр.1а,2а,3а A.B.40-43 впр 1,2,5,9 |
L.B. ст.44-47 A.B ст.40-44 |
Повторити слова |
Повторити слова скласти 12 речень з модальними
дієсловами |
L.B.ст.39,38, 41 ( написати про себе ) A.B. ст.98 |
L.B. ст. 48 впр 9а,б A.B. ст.102 впр 3.2,4.1,4.2 |
L.B.30-34 A.B.94-97 |
|
Шведська мова |
Повтор теми |
К.В. ст.158-161 О.В. ст.115-119 |
К.В.185-186 О.В.136-139 |
Повтор теми |
К.В.34-37 О.В.19-22 |
К.В.22-26 О.В.8-12 |
Повтор теми |
|
Фінська мова |
Ст.60-61 |
Повторити слова модуль 3, повторити місяці, одяг |
Повторити слова, одяг та місяці |
Ст.157-159 |
Ст.90-91 |
SM 2 ст.67 (впр. 3) ст.
70т (впр. 15,14) |
SM2 ст. 36 впр. 13 (АВ)
ст. 46-47 впр.25 |
|
Данська мова |
Написати заперечні речення до теми «Зима» |
Скласти 10 спеціальних і 10 загальних питань до теми «Будівлі» |
Скласти 15 спеціальних і 15 загальних питань до теми «Місто»
|
Скласти 20 спеціальних питань в теперішньому і минулому
часі |
Розділ 11 вивчити діалог |
Презентація на тему «Великі відкриття», впр. 9-10
ст.106 скласти 10 речень з hvis/om/ Написати твір на тему «Моя мрія» |
Скласти 10 речень datid
Скласти 10
питальних речень. Твір «Чим я захоплююсь і чому» або «Ким я бачу себе у
майбутньому» |
|
Норвезька мова |
Т.В. ст. 58-61 А.В.38-39 повторити кольори; рахунок до 100. |
Т.В. ст.58-63 А.В.38-39 |
T.B.ст. 80-81 записати слова в словник A.B.ст. 78-79 |
T.B.ст.137-138 читати A.B. ст. 172-173 |
Завдання в зошиті |
Завдання в зошиті |
Завдання в зошиті |
|
Математика |
5-А,Б,Г збірник ст.27
№191; 193; 194; 195; 199. 5-Д §4 п.29 № 774; 776; 778; 780; 782; 785; 787; 789; 791; 794. 5-В п. 23,24 стр. 154-155 5-Є п.26 (виписати правила)
№ 724; 726; 728; 730; 732; 734. п.27 (виписати
правила) № 748; 750; 752; 754. |
6-Б,В,Є збірник ст.
25 № 179; 180; 182; 183; 184. 6-А,Г,Д п.34 № 953; 955;
957; 960; 961; 965.
|
Алгебра п.13 № 476; 477;
479. Збірник ст. 103 і 108 Контр. роб
№3 (№1-6) ; Геометрія §15 (зробити
конспект); № 326; 327; 329; 330; 331.
|
8-А,Б,В,Д Алгебра §2 п.11,12 № 354; 356; 380; 388. Геометрія §3
п.15,16 № 511; 513; 531; 533;
535; 538. 8-Д Алгебра §2 п.12, 14 №
397; 398; 405; 411; 454; 455; 456.
Геометрія §3
п.13,14 № 471 ; 472; 475; 477.
|
9-А,В,Г,Д,Є Алгебра п.13 № 20.55(1-4); 20.57 (1,2); 20.60; 20.61(1,3,5); 20.62
(1,3,5,7). Геометрія §3 п.9 № 9.3;
9.7; 9.9; 9.11; 9.13; 9.15; 9.17; 9.18. 9-Б Алгебра §2 п.14 № 14.4; 14.7; 14.11; 14.13; 14.20. Геометрія §3 п.9 № 9.3; 9.7; 9.9; 9.11; 9.13; 9.15.
|
10-А Алгебра «стандарт» §14. № 14.2;14.4; 14.7; 14.8. «профіль»
ст.179 № 25.9; 25.16
Геометрія «профіль»
ст.138 № 14.8; 14.16; 14.18; 14.20. 10-Б,В Алгебра п. 12, № 12.1-12.14
Геометрія п. 37
|
11-А,Б,В Алгебра п.16
№ 16.2; 16.6; 16.8; 16.9; 16.10; 15.26; 15.33. Геометрія п. 7,8 № 7.29; 7.30; 8.6; 8.10; 8.12; 8.16.
|
|
Хімія |
|
|
§29,30,
№ 8,9 с.134; повт.
§24-26
|
№
1-17 с.152; повт 24-27
|
повторити
§18-22, 25; §
23, 24, №186, 187, 188, 196, 197 (Попель) |
§15
№109-112 |
§13, повт. §9-11 |
|
Біологія |
|
§27,28,29,30.
|
7-А,Б,В,Г
§22-30
(птахи, ссавці)
|
Тема 7 |
§
35-39, ст.52-54 (зошит) |
§28-33
Генетика, ст.50-55 (зошит)
|
§27-29
|
|
Географія |
Природо-знавство §26,27,28
|
6-А,Б §29-31 6-В,Г,Д,Є §29-31
|
§29,30,
31
|
§34-35 |
§21-22
|
Австралія
та Океанія. Закінчити практичні роботи |
Екологія 11 А-В робота
над екопроектом
|
|
Фізика |
|
|
§20,
впр.20 стор.139 №3-8 |
підгот.
до КР, §17-21 повт., с.100-101 тести
виконати |
підгот.
до КР, §23-27, 29
повтор.; §28,30,31 стор.167-168 тести
виконати |
16,
17 впр.16, стор.109 тести – виконати |
Заповнити:
закони відбивання та заломлення світла. |
|
Інформатика |
5-А,Б,В,Г,Д, Є Створити кросворд, ключовими словами якого будуть назви об'єктів текстового документа та їх властивостей. (підр. с.116-124)
|
Створити
презентацію на тему «Історія створення персонального комп'ютера» або «Мої
захоплення» із використанням зовнішніх та внутрішніх гіперпосилань, анімації
та переходів |
Побудувати
секторну і стовпчасту діаграму на довільну таблицю |
Кушнір
С.Г.: пункт6.3 прочитати, ст.200 завд.6 у
зошит Горбунова Є.В.: Знати
визначення: змінні, стрічки, списки, словники, кортежі. Вправа 1,2,3
|
пункт
22.1-23.5, стор.165
|
10-А,Б,В Пугачова М.О.: Опрацювати тему
«Електронні та друковані портфоліо». Створити власне учнівське потрфоліо
(досягнення, творчі доробки за минулий чи поточний навчальний рік). Написати власне резюме. Портфоліо та резюме
направити для контролю на поштову скриньку вчителя. Горбунова
Є.В.: Підібрати сервіс для створення
сайтів. Створити сайт про власні захоплення. |
Повторити
основні етапи роботи СУБД
|
|
Економіка |
|
|
|
|
|
|
с.55-61 (п.4.1-4.3) |
|