Домашні завдання з усіх предметів на час карантину
Класи
Предмет |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Українська мова |
§ 34, 35, 36; впр. 279, 286, 289, 293 |
§35 – 41; §29-31 повторити.; впр. 332, 333, 341. |
§31, впр. 361, 363, §32 таблиця впр. 369. |
Урок 43 (с.219-224); впр. 2,3,5,6. |
§24, 25 с.87 впр. 2,4; с.89 – усі завдання; с. 90 впр.1, с.91 впр.2, с. 92 впр.7 |
10-А, 10-В О.Глазова §14, 15, впр. 236, 270. 10-Б О.Глазова §14, впр. 243, 244, 246, 250. |
Посібн. вч. ст.. 235 – 236, 243 - 244; впр. 236, підкр ГО і надписати частини мови; впр. 244. |
Українська література |
с.194 – 207 прочитати; с.207 – пит. 1 – 10 (усно) |
Прочитати В.Нестайко «Тореадори з Васюківки». Підготувати повідомлення про В.Нестайка. с.140 – 177. с.162 – написати продовження пригод Яви та Павлуші після пригод на острові, намалювати ілюстрації, створити комікси (за бажанням) |
с. 179 – 183, у зошит – повідомлення; напам’ять вірш за вибором. |
Вивчити напам’ять В. Сосюра «Любіть Україну»; с. 175 – 176; п. 1-4, 6, 8, 10 письм. (с.177); с.185 – 186, п. 1-10 письм. (с.186) |
С. 221 – 231 підгот. до літ. диктанту; напам’ять уривок із поеми «Сон» |
10-А, 10-В Прочитати В.Стефаник «Камінний хрест» 10-Б Прочитати О.Кобилянська «Земля»; характеристика образів.
|
Підр. с. 220 – 246; Вивчити напам’ять: В.Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці», Д.Павличко «Два кольори», Вінграновський «Синьойорито акаціє», І.Драч «Балада про соняшник» |
Зарубіжна література |
Прочитати Елеанор Портер «Полліанна» |
Прочитати В.Короленко «Сліпий музикант» 6-А, 6-Б: Прочитати повість М.Гоголя «Ніч перед Різдвом», скласти план. Прочитати А.Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий» |
Прочитати А.Конан Дойль «Собака Баскервілів» 7-А, 7-Б, 7-В: Прочитати Дж.Олдрідж «Останній дюйм», Р.Кіплінг «Якщо», «Балада про Схід і Захід» |
Прочитати М. де Сервантес «Дон Кіхот» (І частина , 3 розділи) |
Прочитати М.Гоголь «Шинель»; с.128 – 132 знати. |
Прочитати Л.Толстой «Анна Кареніна», характеристика образів. Письмово «Чи актуальний роман «Анна Кареніна» в наш час? Чому?». Скласти кодекс щасливої сім’ї (письмово). |
Прочитати Е.Хемінгуей «Старий і море» |
Російська мова |
|
|
|
|
|
|
Уривок художньої прози напам’ять. Написати твір-мініатюру «Чи кожна людина може стати хорошим оратором?» Письмове повідомлення «Із історії ораторського мистецтва». |
Історія України |
§12, 13 |
6-А §34, 35, 36. §35 переказ. 6-Б §34 повтор., §35 – 37. 6-В §35 переказ, §36 читати, відповіді на запит. 6-Г §36, дати відповідати на пит. 2. |
§14; повідомлення архітект., літописи, образотворче мистецтво. |
§20 п.4 – конспект, переказ. §21 прочитати, відповіді на запит. §16 – 21 повторити до тематич. опитування. с.150 № 2,3 письмово; с.150-152 – тести письмово.
|
§23, 24 (конспект) |
10-А,Б Реєнт Малій §26-27 Власов, Кульчицький §1 10-В §1-2 (новий підручник) |
11-А, 11-В §27-28 повтор., §29 11-Б Період перебудови, гласність, лібералізація. |
Всесвітня історія |
|
Підготуватися до тематичної роботи §§ 12 – 17. |
§16 пит.15 письмово. §17 пит 12,14 письмово. представники, досягнення). |
§18, 19 (конспект) |
10-А, Б §22-25 10-В §20, повідомлення про Пілсудського, Томаша Масарика. §21 с.173, пит. 5 письмово. §22, 23, письмово про режим Гонті й Антонеску. Готуватися до т/о по США, Англії, Німеччині, Італії, Іспанії.
|
11-А, 11-В §16-19 11-Б §18 вивчити. |
|
Правознавство |
|
|
|
|
§17-18. |
§18. |
|
«Людина і світ» |
|
|
|
|
|
|
11-А, 11-В Тема ІV-V 11-Б Конфлікти. |
Математика |
5-А п.29 прочитати№1180, 1182, 1184, 1186,1188,1195, 1201,1222,1220 5-Г, 5-Д п.30,31№813-815828, 830, 834,837
5-Б 3б.ст.56№184-188, 193, 194(1,2)п.27 №1078, 1079, 1083,1084 5-В,Є П.32 №849,851,854, 857,863, 864,865
|
П.27 №1190,1187,1193,1198,1196,1199 Зб.ст.25 №185,186,187 |
|
|
|
|
|
Алгебра |
|
|
7-А,Б,В,Д П.14,15 вивчити №501,503,505,537,539,541 7-Г №538-542,544
|
8-А,В,Г,Д,Є П.16 прикл.5,6 №517,521, п.17-конспект №556,557,571,573 8-Б П.16-17 №524,526,531,557,570,572 |
9-В,Г,Д П.14 вивч.№14.11,13,17,20,24,26 9-А,Б П.13 № 13.8, 13.15, п.14 № 14.2, 14.7, 14.11 |
Паралель 10 623,525,627-631 |
Тести 1,2,3 ЗНО 2018 11-А,Б П.24 № 24.2, 24.5, 24.9, 24.11 |
Геометрія |
|
|
7-А,Б,В,Д Повт. П.13-16 ст.200-201 7-Г № 373,381,382,386,388,391 |
8-А,В,Г,Д,Є П.16 конспект№529,532,534,536,538,54 8-Б П.15-16 конспект №511,513,515,531,533,535 |
9-В,Г,Д П.14 вивч.№14.34-36,38,40,42,44 9-А,Б П.16 № 16.21, 16.22,16.27, 16.29,16.33 |
10-А,В №492,521,522,538,539 10-Б №5.43,5.47-5.50 |
Паралель 11 6.13,6.18,7.17,7.18,7.20,7.22,7.23 11-А,Б П.8,9 № 8.19, 8.21,9.11,9.13 |
Фізика |
|
|
Паралель 7 П.14-21 ст.149(9-16), п.22,23 конспект, впр.22(1-4), впр.23(4-6) |
8-А,Б,В,Є П.22-26 повт.,п.27-28 конспект рівень А ст..128 №209-219 8-Г,Д П.22,23 |
Паралель 9 Механ.рух,графіки руху Рівном.прямол.рух |
10-А,В Механічні коливання 10-Б П.15 ст.152 №15-25 |
11-А П.42-48 повт,впр.25, п.49-51 конспект впр.26 11-Б,В П.42-50 повт.впр.26 № 1-10 |
Хімія |
|
|
Паралель 7 П.23,24 №7,8 ст.117
|
8-А,В,Г,Д,Є П.35,36 конспект, робоч.зош. ст..97-103 |
Паралель 9 П.23-25 проект 11,12 №189-192 |
Паралель 10 П.19 №1,2 ст.162 |
Паралель 11 П.14,15 |
Біологія |
|
6-А, В Підручник § 31-34 6-Б, 6-Г Підручник § 30-34 Всім Зошит Ст.49-51 |
Паралель 7 Тема «Ссавці» |
Паралель 8 Тема №7 п.1-6 |
§58-63 Міні-проект за темою одного з параграфів |
Підручник §31-34 Зошит Ст.82-89 |
Підручник §30-32 Зошит Ст.42-46 |
Екологія |
|
|
|
|
|
|
§9-11 Робота над екологічним проектом |
Географія |
|
П.34, 35 36 |
Паралель 7 П.35-37 |
8-А,Б,В,Г П.37-39
8-Д,Є П 34, 35, повт. П.32,33 підгот. до К.Р. по цим параграфам
|
П 21, 23, 24, 25 повт. п.22 |
П 25,26,27 |
|
Основи |
П.22-23 |
П.23,24 |
§18-20 Плани-конспекти |
|
Тема №2 |
|
|
Природа |
5-А,В,Г,Д,Є П.32,33 практикум в зошит, п.34 ст.146(1-3) усно 5-Б П.30,31 |
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
Паралель 5 Ст..155-160 прочитати |
Паралель 6 Ст..10-22 ознайомитися |
Паралель 7 П.4,5 ознайомитися |
Паралель 8 П.6.6 прочитати |
П.23, (працюємо самостійно) стор 165 з.1, стор 166, з.2 |
|
Повторити основні визначення з теми «Системи управління базами даних» |
Технології |
|
|
|
|
|
|
Підготувати інформацію стосовно обраної теми проекту |
Мистецтво |
|
Паралель 6 Повт.тему «Анімалістичний жанр» |
Паралель 7 Презентація теми «Архітектура України» (час на вибір) |
Паралель 8 Презентація теми «Мистецтво Візантії» |
|
|
|
Художня культура |
|
|
|
|
|
Паралель 10 «Мистецтво України XIV-XVI ст..» |
|
Англійська мова |
Across Ukraine ст. 24-26 всі вправи S.B ст..111 вивчити неправильні дієслова |
S.B. ст. 95-100 опрацювати |
Round up ст. 175 S.B. ст.. 59-60 вивчити нові слова . Проект – Тур по Україні |
S.B. ст.62 впр 2 читати ,перекладати ,переказувати ст. 63 впр. 5 вивчити W.B. ст. 58,59,61 |
W.B ст. 69 впр. 1-4, ст. 70 впр. 1-3, ст. 72, 73, 74
|
Проект Advantages and disadvantages of living outside the city |
S.B ст.102-103 Round up ст.51-64 |
Німецька мова |
L.B. ст. 42 впр.2 ( в словник , вивчити) ст. 43 впр 3 (переклад письмово в зошит ) A.B ст. 40 |
A.B. ст. 37,38 повторити слова |
L.B. ст. 41 ( записати в словник ) ст. 42 впр 2 письмово A.B ст. 41 |
L.B.ст 47 впр 12 проект ст. 43впр 4 ( письмово )ст. 45 впр 7 |
L.B. ст.33 впр 9а ,в A.B. ст. 93 впр 33,34 |
A.B ст. 100-103 ст 103 впр 6 ( письмово в зошит ) |
L.B. ст. 50 A.B ст. 126-127 |
Данська мова |
5-А 1) Текст “Et hus med en have”, вивчити лексику, вивчити текст напам’ять. Скласти 5-6 запитань до тексту
2) Скласти власні речення зі словами з діалогів по темі Bolig (житло). Вивчити один з діалогів на вибір |
6-А 1) Стр. 14 Повторити лексику з діалогів. Скласти речення
2) стр. 15 Читати діалог. Вивчити слова. Скласти запитання до тексту
3) написати невеличке повідомлення про те, куди б ви хотіли поїхати
|
7-А 1) Скласти речення ( 5-6) зі словами по темі захист довкілля (Beskyttelse af miljøet)
2) Зробити презентацію “Захист довкілля у Данії”
3) Перекласти речення: 1. Громадяни Данії несуть відповідальність за забрудненя природи 2. Данія - багата країна, вона споживає багато різних продуктів. 3. Сміттєвози іздять у певні проміжки часу і збирають сміття. 4. Небезпечні відходи є шкідливими для екології. 5. Батарейки не можна викидати у сміттєбак вдома. 6. Небезпечне сміття потрібно відвозити у місця переробки. 7. І снують певні правила, яких мають дотримуватися усі громадяни. 8. Данці усвідомлюють необхідність захисту довкілля
|
8-А 1) Скласти та вивчити текст про Г.Х. Андерсена.
2) Вивчити один з діалогів на вибір на тему “Hvad kan du lide at læse”
3) Скласти невеличке повідомлення про те, що ви читаєте і як часто і чи цікаво вам читати і чому.
4) Aktivt dansk (Intensivt) Стр. 56-57, впр. 4, Стр. 62, впр. 4 |
9-А 1) Вивчити текст “Ліссабон”
2) Скласти запитання до тексту “Ліссабон”
3) Читати текст “Mai tager til Thailand”, вивчити слова. Скласти свої речення зі словами з тексту.
|
10-А 1) Переказ тексту “Min travl dag”. Вивчити слова по тексту.
2) Скласти розповідь про свій звичайний день. |
11-А 1) Ессе Чому я вивчаю данську мову“
2) Скласти 6-7 реченнь по темі “Medier”
3) Підгосувати будь-яке плвідомлення з новин (тематика будь-яка: культура, політика, економіка) |
Країнознавство |
|
|
|
|
|
10-Б Підготувати презентацію, або реферат на тему Великобританія у 18 сторіччі. Розвиток Європи у 18 сторіччі.
|
|
Англійська література |
|
|
|
|
|
10-Б Підготувати реферат “Джейн Остін. Біографія та творчість” |
|
Ділова мова (Business English) |
|
|
|
|
|
10-Б Стр. 26, часть A, B, C |
|