Вороніна Ірина Анатоліївна

     Наша мета незмінна – ми маємо вистояти, а для цього всім варто знати, як поводитись у разі тих чи інших небезпек воєнного часу. 
     1 грудня 2022 року в 3-А класі був проведений квест «Моя безпека під час війни» учителем-методистом вищої категорії Вороніною Іриною Анатоліївною.  У незвичній формі учні долучились до отримання необхідних знань щодо дій цивільного населення в умовах війни.
      Метою заходу було формувати чітке уявлення дітей про  війну; пояснити причини виникнення війн; визначити наслідки; вчитися правил поведінки в надзвичайних небезпечних ситуаціях.
       Учасники квесту об′єднались у три групи, придумали назви («Патрончики», «Мрія», «Байрактар»), отримали маршрутний лист і почали свою мандрівку станціями, на яких  виконували завдання, отримуючи бали. Під час гри діти складали вірші-сенкани до слова «війна»; створювали абетку асоціацій до слова «війна»; обирали із переліку правильні варіанти правил поведінки під час воєнного стану; розшифровували анаграми та збирали слова підтримки та емоційного напруження; складали портрет зловмисника, враховуючи його зовнішній вигляд, поведінку; визначали місця, де можуть зловмисники залишти вибуховий пристрій; встановлювали послідовність дій при сигналі «Повітряна тривога». Учасники квесту намалювали талісман, який буде оберігати, додавати сил, віри, впевненості. 
      На завершальному етапі дітям було вручено грамоти, встановлено рейтинг (Кобзарі, Ukrchildren, Залізні люди, Українські солдати). 




      Часто буває складно відшукати цікавий спосіб мотивувати учнів до діяльності на уроці. Але якщо захопити дітей реальними подіями з життя, то урок досягне результативності. Саме таким був урок-практикум з математики «Одержуємо частини цілого» в 3-А класі, проведений вчителем-методистом вищої категорії Вороніною Іриною Анатоліївною.
       На уроці діти продовжували формувати поняття про дроби з чисельником 1 як однієї з кількох рівних частин цілого; вчились ділити ціле на рівні частини й виділяти одну з них; пояснювали, що означає знаменник і чисельник дробу; визначали, скільки частин міститься в цілому; формували вміння записувати частини двома цифрами; вчилися читати дробові числа, брали участь у пошуково-пізнавальній роботі.
      Італійські мандри учнів 3-А класу були незвичайними. Відеопрезентація, броунівський рух, математична піца створили атмосферу справжнього свята. Під час математичного практикуму школярі познайомились з новою професією - піцайоло. 
      У навчанні дітей через діяльність бере участь сенсорна система. Це робить математику доступною для учасників освітнього процесу. На уроці учні мали можливість самостійно готувати математичну піцу, граючись, вчилися ділити ціле на частини, щоб за рецептом правильно відрахувати інргедієнти.
      Діти активно працювали в парах, групах та колективно. Така робота сприяла розвитку інформаційних, комунікативних, математичних, соціальних компетентностей.